I hvilken (online) butik finder man gammel~
Fra : Karsten Vinding

Dato : 13-02-04 15:29

Hej NG.

Jeg går i øjeblikket og er på udkig efter noget dansk musik fra 80'erne.

Specifikt er det CD'øer med Rocazino, og et par stykker med Gnags jeg leder
efter.

Jeg har prøvet i den lokale Stereo Studie biks, men de kan som regel kun
finde greatest hits CD'ere med de kunstnere.

Jeg har også støvet rundt i de lokale brugt handels forretninger, og har
intet fundet.

Hvor pokker finder man butikker der stadig har gamle CD'er med danske
kunstnere fra 80'erne på lager?

Hvis ikke der findes online butikker, kan jeg godt bruge navne på butikkerne
i stedet.

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-02-04 15:36

www.rillen.dk har en del med dem begge

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Karsten Vinding

Dato : 13-02-04 17:14

In news:402ce0d8$0$30064$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, Ivan V. Klattrup
wrote:

> "Karsten Vinding" <karsten@vinding.adsl.dk> skrev i en meddelelse

> www.rillen.dk har en del med dem begge

Søreme ja. Men ikke alle dem med Rocazino jeg leder efter. Der er dog
allerede bestilt et par CD'er.

Tak for hjælpen, men andre må gerne komme med forslag også, da jeg stadig
mangler et par plader.

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Karina Hjorth

Dato : 13-02-04 18:48

Hej Karsten,

Prøv også www.mysterymanrecords.dk - de har både nyt og brugt...

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever, NY KONKURRENCE!
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Kell

Dato : 14-02-04 00:07

snip-----------
Prøv også www.mysterymanrecords.dk - de har både nyt og brugt...
--------------
Søreme ja. Men ikke alle dem med Rocazino jeg leder efter. Der er dog
allerede bestilt et par CD'er.

Tak for hjælpen, men andre må gerne komme med forslag også, da jeg stadig
mangler et par plader.

snip---------------

Hvad med så at fortælle hvilken skiver det er sim du leder efter ?????
Der er jo nogen af os , som også bladre lidt i butikkerne , og opdager
nogle....

Fra : Karsten Vinding

Dato : 14-02-04 09:13

In news:402d6dd9$0$27456$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, Kell wrote:

> Hvad med så at fortælle hvilken skiver det er sim du leder efter
> ????? Der er jo nogen af os , som også bladre lidt i butikkerne , og
> opdager nogle....

Tja, den jeg ret specifikt er nede på at mangle er en plade med Rocazino der
har deres gruppenavn som titel. Problemet er at Rocazino har udgivet mindst
2 CD'er med deres gruppenavn som titel, og den man altid kan finde er deres
første CD (Rocazino 1), mens den jeg leder efter er er nr 4 (Rocazino 4).

Pladen indeholder numre som: Ridder lykke, Gitter for dit hjerte, Uendelig,
Luk dit hjerte op.

Ifølge bibliotek.dk har den nummeret: Mercury 826661-2

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-04 13:51

> [...]
Uendelig,
> Luk dit hjerte op.
>
> Ifølge bibliotek.dk har den nummeret: Mercury 826661-2

Ifølge det jeg har her, så skulle de have udgivet følgende.
Håber så ikke jeg mangler nogle.

Natsværmer 1984
Sukker 1984
Rocazino 1986
Lov at være sig selv 1987
Sejle med dig 1988

Der skulle vist ikke være flere, skal vi kalde dem ordinære albums, om der
er nogle opsamlinger, har jeg ikke styr på.

Den du der savner, har jeg vist desværre ingen ekstra af.

M.V.H.....Benny..

Fra : Uffe Holst

Dato : 14-02-04 16:46

In an article of 14 Feb 2000 Benny Mortensen wrote:

> Der skulle vist ikke være flere, skal vi kalde dem ordinære albums, om der
> er nogle opsamlinger, har jeg ikke styr på.

Rocazino's Bedste "All my love"; Mercury / Polygram DK 5269472.

Måske flere.

--
Uffe Holst

Fra : Karsten Vinding

Dato : 14-02-04 19:40

In news:402e1a2c$0$27369$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, Benny Mortensen
wrote:

> Ifølge det jeg har her, så skulle de have udgivet følgende.
> [...]

Ifølge den inlay der er i "Master Serien"'s Racozino opsamling, har de lavet
følgende:

1983 Rocazino (1) (har jeg på CD)
1984 Natsværmer (har jeg bestilt)
1984 Sukker (har jeg på CD)
1986 Rocazino (4) (Mangler jeg / er svær at skaffe)
1987 Lov at være sig selv (har jeg på CD)
1988 Sejle med dig (har jeg bestilt).

Herudover har jeg:

Rocazino's bedste fra 1995
Rocazino Master serien fra 1998

> Der skulle vist ikke være flere, skal vi kalde dem ordinære albums,
> om der er nogle opsamlinger, har jeg ikke styr på.

Du manglede det første ordinære album. Af numre fra dette som du muligvis
kender kan jeg nævne "Columbia" og "Jeg savner dig" og "Elsk mig i nat/Love
me tonight".

> Den du der savner, har jeg vist desværre ingen ekstra af.

Trist. Rillen er sat på sagen, jeg regner med at høre mere fra dem. Ellers
må jeg skaffe den via Bibliotek.dk, og så kopiere den....

P.S. Ved du om "Maglerock" (som Ulla Cold og Jesper Winge Leisner var med i
før Rocazino), har udgivet musik på plade?

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-02-04 01:11

> [...]
>
> P.S. Ved du om "Maglerock" (som Ulla Cold og Jesper Winge Leisner var med
> før Rocazino), har udgivet musik på plade?

Hej Karsten

Det er det som undrer mig. Jeg kan godt huske den, nu når du siger det, men
af en eller anden mærkelig grund, så mangler den, selvom jeg ved, at jeg har
købt den, men den kan jo selvfølgelig have været mellem dem, som papegøjen
gjorde kål på, som så åbenbart er blevet glemt. Ellers må jeg til at lede,
den må være faldet ud af systemet

M.V.H.....Benny..