virusbeskyttelse -> utugtige kvinder :)
Fra : Andropov

Dato : 13-02-04 15:18

Nu vil man undgå at amerikanere får bare bryster at se ved grammy
uddeling og laver en slags virusbeskyttelse mod det :)

CBS nærmest panik over søndagens Grammy-uddeling, som de også har
rettighederne til at vise. Tænk hvis Celine Dion eller Christina
Aguilera blotter sig og dermed spreder skræk - eller utugtige tanker -
blandt de mindreårige tv-seere.

Nu sættes et nødberedskab i gang. Hvis en popsanger finder på at hive
bh'en af, skal det være muligt at slette det øjeblik, inden det når ud
til tv-seerne. I forvejen bliver Grammy sendt med fem sekunders
forsinkelse - på den måde kan ord som fuck nå at blive fjernet. Nu vil
CBS forlænge den forsinkelse, så der ikke vil være nogen risiko for at
se bare bryster.

Fra : John Sahl

Dato : 13-02-04 16:25

Andropov wrote:
> Nu vil man undgå at amerikanere får bare bryster at se ved grammy
> uddeling og laver en slags virusbeskyttelse mod det :)

Jeg mener at vi har "talt om" din trang til at eftergive andre
mediers artikler her inde før. Den gang blev konklusionen
vist at du nok burde skrive dine egne indlæg og lade folk
selv om at læse hvad aviserne skriver.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-02-04 23:06

Ligesom denne nyhedsskribent: news:c0cqvj$ss7$1@dknews.tiscali.dk ?

>og lade folk
> selv om at læse hvad aviserne skriver.

Hvordan synes du selv, det går med _din_ trang?

You could have fooled me.

--
-Jens B.

Fra : John Sahl

Dato : 17-02-04 00:13

Jens Bruun wrote:
> Ligesom denne nyhedsskribent: news:c0cqvj$ss7$1@dknews.tiscali.dk ?

Hvad har mine indlæg i andre grupper med denne gruppe at gøre?

> Hvordan synes du selv, det går med _din_ trang?

Nogen gange bliver den fint dækket ind, andre gange kniber det lidt.

> You could have fooled me.

Ja, det er ikke så svært