hastighed??
Fra : John Nielsen

Dato : 13-02-04 14:48

hej ng
er der nogen der kan fortælle med hvor mange mhz dette kort Sapphire RADEON
9800 Atlantis Pro Ultimate Edition har; altså memory engine, og clock
frekvens tror jeg nok det hedder, har været på deres hjemme side og kigge
men kan ikke finde noget,,

hilsen john
__________________________________________________________________ john
Nielsen ICQ#: 344878025 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Steen Gellett

Dato : 13-02-04 17:29

"John Nielsen" <john.michael.nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 9800 Atlantis Pro Ultimate Edition har; altså memory engine, og clock
> frekvens tror jeg nok det hedder, har været på deres hjemme side og kigge

Hvis du har 128 mb DDR ram så er data sådan her :

Core 380 mhz
Mem 680 mhz
256-bit mem structure
8 pipelines