Skærme
Fijala 3554
Køb af 19" TFT
Fra : Jakob

Dato : 13-02-04 13:24

Jeg er ude efter en god skærm - Den skal ikke bruges til at spille på, men
til Video og Foto redigering.

Jeg har kigget på følgende skærme:
Acer 1931m
Viewsonic VP191
Samsung 193 T

Nogen der har disse og som har noget godt eller dårligt at sige om dem?

Skulle nogen sidde inde med et billigt sted at handle dem - udover
edbpriser.dk så hører jeg selvfølgelig også gerne om det.

mvh

Jakob Lapp

Fra : TS

Dato : 13-02-04 14:53

"Jakob" <Petersen@virker-ikke.dk> wrote in message
> Jeg er ude efter en god skærm - Den skal ikke bruges til at spille på, men
> [...]

Hej
Hvis du kigger på prad.de -->board så kan du se at de nede i Tyskland er
helt vilde med Iiyama Prolite 481 S/W/B. Det er en 19 tommer med IPS panel.
Mange steder i Tyskland er den ligefrem udsolgt. Uden at følge med i alle
tråde der kører på 'boardet' så virker det som om der ern den samme hype
omkring den som der før jul var med NEC 1860 NX - som heller var til at
opdrive.
Og så koset den 'kun' ~5.000,- som er det samme som de felste 18 tommer IPS
skærme.

/TS

Fra : Martin T.

Dato : 15-02-04 22:58

"TS" <nospam@tosch9.yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> opdrive.
> Og så koset den 'kun' ~5.000,- som er det samme som de felste 18 tommer

Kan du fortælle mig om den nævnte Iiyama TFT skærm er den som www.shg.dk ->
Hardware -> Skærme sælger?

Er nemlig selv på jagt efter en god 19" fladskærm til mit arbejde.

Mvh. Martin

Fra : TS

Dato : 16-02-04 12:36

> [...]
www.shg.dk ->
> Hardware -> Skærme sælger?
>
> Er nemlig selv på jagt efter en god 19" fladskærm til mit arbejde.

Hej
Kan du ikek se det på modelnavnet?
TS

Fra : Martin T.

Dato : 17-02-04 23:53

> Kan du ikek se det på modelnavnet?

Tjoh... men jeg var lidt doven til at foretage en søgning på Google, da jeg
spurgte. Fandt siden hen ud af, at det var den.

Du skrev Prolite 481, men på Shg.dk's hjemmeside stod der E481, så jeg
troede måske, at der var forskel mellem de 2 modelnavne.

Men Iiyama har kun lavet en type Prolite 19" og specifikationerne på
Iiyama's hjemmeside matchede Shg's.

Har bestilt én sort version af Iiyama Prolite E481S-B, der skulle komme i
morgen :)

Glæder mig til at se, hvordan den er i forhold til min hjemmeskærm (Samsung
191T).

Mvh. Martin

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-02-04 14:14