Følge globale variabler.
Fra : Allan

Dato : 13-02-04 12:05

Hvor finder jeg værdierne på mine globale variable?
Sidder i Visual Studio 6 - VB

Mvh
Allan

Fra : Kim Pedersen

Dato : 15-02-04 19:28

> Hvor finder jeg værdierne på mine globale variable?
> Sidder i Visual Studio 6 - VB

Du kan via VBs debugger sætte nogle "watches" på variabler, således du hele
tiden kan følge variablernes værdier mens programmet kører. VBs hjælpefil
forklarer ganske udemærket hvordan du bruger disse "watches" så jeg vil
henvise dig til denne for en forklaring. Vælg "Add Watch..." fra Debug
menuen.

Hilsen Kim Pedersen
http://www.vbcodemagician.dk

Fra : Allan

Dato : 16-02-04 11:52

> [...]
> forklarer ganske udemærket hvordan du bruger disse "watches" så jeg vil
> henvise dig til denne for en forklaring. Vælg "Add Watch..." fra Debug

Det var også en måde at gøre det på... Tak skal du have..

Mvh
Allan