img fil - hvad gør jeg?
Fra : Thomas

Dato : 23-04-01 19:55

Jeg har en img fil som jeg gerne skulle få noget ud af. Er det en image fil
som skal brændes på en CD eller hvad er det? Kan noget give en opskrift på
hvad jeg gør? Jeg har Toast 4 til CD-brænding.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 17-04-01 20:56

En .img fil er et "billede" af en cd-rom. Hvis du har Disc Copy (gratis apple
værktøj) så kan du åbne det hvorefter det bliver en kopi nøjagtiv magen til
den originale disk den var lavet af. Hvis du åbner den på denne måde så kan du
bare brænde filerne på disken over på en CD.

Mark