antal point
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-02-04 08:04

Godmorgen

Som før nævnt, har jeg overvejet at starte hos vægtvogterne, problemet er
bare lige med at få tid til det. Så var det jeg tænkte. Jeg har et hæfte som
jeg har fået af en netop med point fordeling netop fra vægtvogterne. Og så
var det jeg tænkte, måske kunne jeg se om jeg selv kunne klare mig ved at
følge disse point, og så undlade at gå hos selve vægtvogterne.
Nu er mit spørgsmål, er der nogen der ved hvordan man finder frem til hvor
mange point man må få om dagen, for efter hvad jeg har hørt, er det meget
forskelligt fra person til person?

Håber nogen kan hjælpe mig

Mange hilsner fra
Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-04 08:23

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> Godmorgen
Godmorgen *S*

Klip

> [...]
> mange point man må få om dagen, for efter hvad jeg har hørt, er det meget

Jeg har en bog fra Vægtvogterne hvor der står at kvinder dagligt skal
indtage mellem 18-26 point alt efter hvor meget de skal tabe sig - og mænd
mellem 26-34 point. Så du skal vel ligge mellem de 18-26 point, hvor du så
end ligger der i mellem kan du jo selv afgøre, alt efter hvor meget du vil
tabe dig.

Mvh
HP

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-02-04 08:30

Hejsa HP

<BogH> skrev i en meddelelse

> [...]
> end ligger der i mellem kan du jo selv afgøre, alt efter hvor meget du vil

Mange tak for hjælpen

I øvrigt, hvis der er nogen der har en bog fra vægtvogterne som de gerne vil
sælge, kunne jeg meget vel være interesseret i at købe den

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 13-02-04 10:04

> I øvrigt, hvis der er nogen der har [ .... klip .... ] kunne jeg meget vel
være interesseret i at købe den

Citat fra http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk:

"Enhver form for køb/salg/bytte-annoncering uden for markedsgrupperne er
uønsket."

Vil du ikke være venlig at slette dit indlæg, så ikke andre bliver
indspireret til køb/salg-annoncer? Det gøres ved at markere mailen, klikke
på MEDDELELSE og SLET MEDDELELSE.

Mvh. Lisbeth

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-02-04 00:07

"Lisbeth Jacobsen" <Lisbeth495NOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vil du ikke være venlig at slette dit indlæg, så ikke andre bliver
> indspireret til køb/salg-annoncer? Det gøres ved at markere mailen, klikke
> på MEDDELELSE og SLET MEDDELELSE.

Er hermed gjort, men vidste ikke det kunne være så stort et problem

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Padmé Amidala

Dato : 13-02-04 14:52

<BogH> wrote in message

> [...]
> end ligger der i mellem kan du jo selv afgøre, alt efter hvor meget du vil

Det er da vist ikke helt rigtigt.. i mit hæfte fra vægtvogterne kommer det
an på hvor meget man i forevejen vejer, og denne vægt bestemmer så hvor
mange point man skal indtage.

VH
Padmé

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-04 16:29

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse

Klip

> Det er da vist ikke helt rigtigt.. i mit hæfte fra vægtvogterne kommer det
> an på hvor meget man i forevejen vejer, og denne vægt bestemmer så hvor
> mange point man skal indtage.

Det er jo også hvad jeg skriver, at man skal have mellem 18-26 point alt
efter hvor meget man skal tabe sig/vejer. Men det er heller ikke min
påstand, det er hvad der står i DDV's egen bog.

Mvh
HP

Fra : Mette

Dato : 13-02-04 16:42

<BogH> skrev i en meddelelse

> Det er jo også hvad jeg skriver, at man skal have mellem 18-26 point alt
> efter hvor meget man skal tabe sig/vejer. Men det er heller ikke min
> påstand, det er hvad der står i DDV's egen bog.

Nu kører jeg godt nok efter det gamle WW program, og som kvinde i
vægtklassen under 68 kg skal jeg spise mellem 18-25 point dagligt.
69-79 kg : 20-27 point
80-90 kg: 22-29
91-102 kg: 22-29
102-113 kg: 26-33
Over 113 kg: 28-35

DVS - alt efter hvad du vejer må du spise mellem 18 og 35 point.

Fra : insideout

Dato : 13-02-04 17:02

<BogH> skrev i en meddelelse
> Det er jo også hvad jeg skriver, at man skal have mellem 18-26 point alt
> efter hvor meget man skal tabe sig/vejer.

Nej det er ikke det du skriver.

Du skriver "alt efter hvor meget de skal tabe sig" hvilket ikke er rigtigt,
point er fordelt alt efter hvor meget man vejer og det er fordi jo mere man
vejer jo mere energi har man brug for.

Antal Point for Quinder:

Hvis du vejer mindre end 70 kg = 18 P
70-80 kg = 20 P
80-90 kg = 22 P
90-100 kg = 24 P
Mere end 100 kg = 26 P

> Men det er heller ikke min
> påstand, det er hvad der står i DDV's egen bog.

Hvilket sikkert er rigtigt, du skal bare læse det der står og gengive det i
den rigtige form, min reaktion var fuldstændigt den samme som Padme.

Mvh
Henrik
--
Startvægt den 19-05-03 på 155 kg og frem til den 05-01-04 har jeg haft
et samlet jojo vægttab på i alt 8 kg.

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-04 21:02

"insideout" <nytliv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
rigtigt,
> point er fordelt alt efter hvor meget man vejer og det er fordi jo mere

KLIP

> Hvilket sikkert er rigtigt, du skal bare læse det der står og gengive det
> den rigtige form, min reaktion var fuldstændigt den samme som Padme.

Jamen.... det jeg skrev: "kvinder dagligt skal indtage mellem 18-26 point
alt efter hvor meget de skal tabe sig - og mænd mellem 26-34 point." er 100%
ordret skrevet af fra DDV's egen bog. Altså det er ikke mine ord men deres.
Så skriv til dem og giv dem besked på at deres eget system er forkert. Jeg
skriver bare hvad der står. Følger ikke selv deres pointsystem, så aner ikke
hvor mange point man skal have.

Mvh
HP

Fra : insideout

Dato : 13-02-04 21:22

<BogH> skrev i en meddelelse
> [...]
deres.
> Så skriv til dem og giv dem besked på at deres eget system er forkert.

Jeg ved ikke hvad det er for materiale du sidder med og det kan også være
ligemeget, i det materiale jeg har fået fra WW står det ikke sådan. Der er
stor forskel på at man skal have 18 point fordi man f.eks skal tabe sig 25
kilo eller at man som der stå i mit materiale at man skal have 18 point
fordi man vejer 69 kilo.

> Jeg
> skriver bare hvad der står. Følger ikke selv deres pointsystem, så aner
ikke
> hvor mange point man skal have.

Måske du så skulle nøjes med at udtale dig om noget du har forstand på .
Især når du ikke kan skelne mellem DDV & WW.

Mvh
Henrik