Dykning ved Hurghada
Fra : uw

Dato : 12-02-04 20:55

Hej NG.
Skal en uge til Hurghada -april - skal have 4-6 dyk - men hvor og med hvem
(1)???
Har læst om dykningen i området, men er ej blevet meget klogere..Dog lyder
"the aquarium" 10 km syd for Hurghada som et okay dyk.
Er alle dyk ved Hurghada båddyk eller er der mulighed for stranddyk også ?
(2)
mvh
UW

Fra : Kristian Krautwald

Dato : 13-02-04 10:53

In newsgroup dk.fritid.dykning wrote, uw, this, the Thu, 12 Feb 2004
20:55:23 +0100:

Hello uw,

>Har læst om dykningen i området, men er ej blevet meget klogere..Dog lyder
>"the aquarium" 10 km syd for Hurghada som et okay dyk.

Ja, det er et fint dyk, men alle kommer dertil, så regn med at der er
flere både...

>Er alle dyk ved Hurghada båddyk eller er der mulighed for stranddyk også ?

Ja, jeg mener at du kan få et stranddyk, men det er ikke noget at gå
efter. Men tag båddyk, der laver to dyk pr. tur. Men regn med at du er
væk hele dagen, fra 8-16.

Kristian Krautwald

Fra : kim

Dato : 23-02-04 20:13

Jeg var i Hurghada i december.Fantastisk sigt og gode arrangeret ture.
se denne web side www.colona.com
der kan du booke ture. de afhenter dig på dit hotel om morgenen og
læsser dig af igen om aftenen. go tur