Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvis nu jeg
Fra : Vincent Groes

Dato : 12-02-04 20:41

vil bruge ca. 3500,- på et digital kamera og jeg mest bruger det til
ferie/kom sammen billeder.... Hvilket kamera kan så anbefales...
Ps det ville være godt hvis der er mulighed for video sekvenser...

Vince

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 12-02-04 20:53

Hej

Vincent Groes wrote:
> vil bruge ca. 3500,- på et digital kamera og jeg mest bruger det til
> ferie/kom sammen billeder.... Hvilket kamera kan så anbefales...
> Ps det ville være godt hvis der er mulighed for video sekvenser...

Canon A70 - 2500,-
256Mb CF kort - 500,-
4x2100mAh batterier + lader - 200,-
Taske - 100,-

Ialt 3300,-

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Vincent Groes

Dato : 12-02-04 21:04

Takker

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 12-02-04 21:15

Hej

Vincent Groes wrote:
> Takker

Velbekomme og så bør du nok lige have dem her også, hvis du ikke
allerede har set dem:

http://www.dpreview.com/reviews/canona70/
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/a70.html

Det gode ved kameraet i den foreslåede sammensætning er, at du med
sikkerhed kan fylde kortet i en bedste kvalitet (ca 170-200 billeder)
eller nædstbedste kvalitet (ca 270-400 billeder) hvor du bruger både
blitz og skærm hver gang.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Vincent Groes