netværk og internet dødt - hjælp!
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-04 20:01

hej

jeg har en G4 tower 933mhz

den er på nettet via en asdl 2mBit forbindelse ved tdc på mit kontor hvor
jeg sidder med en kammerat.

pludselig efter "vågeblus" var der ikke forbindelse til internettet fra min
computer - men det virkede ved min kammerats (samme forbindelse)

Jeg satte forbindelsen direkte i min mac - tjekkede system profil, m.m. -
ingen resultat - jeg kørte disk reperation - ingen resultat - jeg købte et
ekste PCI netværkskort og instalerede det - ingen resultat! jeg instalerede
nyt system på min mac ingen resultat...

hvad fanden kan det så være!!!????

desperat!!!
Ulrik

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 12-02-04 20:21

In article <BC518C0E.C5B8%mail@ulrikjantzen.com>, u l r i k j a n t z e n . c o m // DAS BÜRO wrote:
> [...]
> ekste PCI netværkskort og instalerede det - ingen resultat! jeg instalerede

firewall ?

Hvis du kører OSX, så start en terminal
i den skriv "ifconfig"
hvad er output?