The Party (Peter Sellers)
Fra : Martin Andersen

Dato : 12-02-04 19:31

Hvor kan man få den her billigt som reg. 2?

http://www.imdb.com/title/tt0063415/

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 12-02-04 19:51

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man få den her billigt som reg. 2?
>
> http://www.imdb.com/title/tt0063415/

Har kun magtet at finde den som reg 1

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=10021105041070575

MVH

Morten

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 12-02-04 20:24

Hej

Martin Andersen wrote:
> Hvor kan man få den her billigt som reg. 2?
>
> http://www.imdb.com/title/tt0063415/

Jamen, du er næsten selv så tæt på målet som du kan forestille dig.

Klikker du på dit eget link, så kan du i højre side se at der er et
DVD-link til UK. Klikker du der, så fortæller Amazon at du klikkede på
region 1 udgaven, så der er noget der tyder på at den slet ikke er trykt
i region 2.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Martin Andersen

Dato : 12-02-04 21:56

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> [...]
> DVD-link til UK. Klikker du der, så fortæller Amazon at du klikkede på
> region 1 udgaven, så der er noget der tyder på at den slet ikke er trykt

Trælst, ellers en ganske fed komedie med Sellers.
De viste den på svensk TV4 igår aftes