De skandinaviske Ernærings- konsulenter - ~
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-04 18:24

Hejsa

Lige en lille opfølgning på mit møde med konsulenten fra DSE. Hun kom i dag
og jeg havde i forvejen besluttet mig for ikke at spilde en halv aften på
det, når jeg fra start vidste jeg ikke var interesseret. Meldte klart ud fra
starten, at jeg ikke var interesseret hvis det drejede sig om Herbalife. Det
gjorde det sagde hun og spurgte om jeg ikke ville hører om det nu jeg havde
chancen. Sagde så at jeg allerede kendte det og ikke var interesseret. Det
accepterede hun sådan set med det samme og vi fik så en lille snak op
vægttab i det store hele. Derefter sagde vi farvel og hun tog afsted igen.

Herligt at det gik så let...og billigt!

Tak for hjælpen herinde.

Mvh
HP

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 13-02-04 15:37

<BogH> wrote in message
> [...]
> HP
>
> hmm.....hvordan kan det egentlig være, at selvom du aldrig har prøvet det,
så afskriver du det på forhånd?
Personligt er jeg et nysgerigt mennseke og blev da nødt til at prøve det for
at se hvad det var for noget.....at det så ikke virkede for mig er jo ikke
ensbetydene med at det ikke virker for andre..

Har du iøvigt prøvet drikke-aloe vera fra LR-International?

Jan,Århus

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-04 16:35

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera(FJERN)@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Klip

> [...]
> ensbetydene med at det ikke virker for andre..
>
> Har du iøvigt prøvet drikke-aloe vera fra LR-International?

Kender det ikke ud fra mine egne erfaringer, men kender mange som har prøvet
det. De har tabt sig fint, men taget det samme på + mere bagefter. Desuden
fraråder alle seriøse læger, hjemmesider osv. herbalife fordi der ikke
findes dokumentation på produktet. Desuden er det meget dyrere end andre
ligende produkter. Er selv lige startet på Nupo, den er meget billigere end
Herbalife, den indeholder alt hvad kroppen har brug for og er under løbende
kontrol.

Nej har ikke selv prøvet drikke-aloe vera (kun smagsprøver) men jeg kender
en som forhandler det og min mor har brugt det en del, med gode resultater
på hendes gigt.

Mvh
HP

Fra : KatjaStrofen

Dato : 13-02-04 16:45

<BogH> skrev i en meddelelse

> det.

Og jeg er enig i, man også bør høre på andres erfaringer...

De har tabt sig fint, men taget det samme på + mere bagefter.

Det gælder for stort set alle slankeprodukter. Selv Fnuggi, har lige stået
frem og fortalt han har taget 35 kg på, han har jo fået lavet det såkaldte
gastric banding indgreb, som nogle overvægtige har tendens til at tro, løser
alle deres problemer.

> [...]
end
> Herbalife, den indeholder alt hvad kroppen har brug for og er under

Nu er jeg skam ikke Nupoforskrækket, folk må bruge pulverkure som de har
lyst til. Men, seriøse læger og hjemmesider m.m. fraråder nu også nupo i
stor stil. Jeg har det bare sådan lidt, det er skide usundt at veje 50 kg
for meget, og hvis man hurtigere kan tabe sig med nupo [som er usundt at
tabe sig på i længden] Jamen så er det i mine øjne fint, fordi man kommer
ned på en mere sund vægt. - Det optimale er jo den evigt nævnte
kostomlægning. Idet, at man så har styr på sin
vægt/krop/energiindtag/forbrug, når man når idealvægten, og kan leve videre
uden de store ændringer.

Herbalife er i mine øjne, et problem økonomisk, og især fordi det er sådan
noget tys tys... og generelt bliver promoveret som vidundermiddel..

> Mvh
> HP

Katja

Fra : Champion

Dato : 14-02-04 11:15

KatjaStrofen wrote:

> [...]
såkaldte
> gastric banding indgreb, som nogle overvægtige har tendens til at tro,

Stakkels mand, har han fået fjernet båndet?
Hvor har du set det ?

Fra : KatjaStrofen

Dato : 14-02-04 13:48

"Champion" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse

> Stakkels mand, har han fået fjernet båndet?

Det meldte historien ikke noget om.

> Hvor har du set det ?

Han var i morgentv, her i sidste uge.

Katja

Fra : insideout

Dato : 13-02-04 17:21

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera(FJERN)@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Har du iøvigt prøvet drikke-aloe vera fra LR-International?

Nå er de også begyndt at sælge det lort, jeg har kun smagt det som FLP
"Forever Living Products" sælger og det er noget af det mest afskyelige jeg
nogensinde har smagt.

Mvh
Henrik
--
Startvægt den 19-05-03 på 155 kg og frem til den 05-01-04 har jeg haft
et samlet jojo vægttab på i alt 8 kg.

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 13-02-04 17:50

"insideout" <nytliv@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Nå er de også begyndt at sælge det lort, jeg har kun smagt det som FLP
> "Forever Living Products" sælger og det er noget af det mest afskyelige

Ja ok ren Aloe Vera kan have en bitter smag, men det er en vanesag....
Aloe Veraen fra LR er tilsat 10 % honning, denne blanding siges at være
endnu bedre og så smager det ok

Jan, Århus, Aloe Vera-drikker ( det renser kroppen ud, så man bla bedre kan
styre sin sliktrang )

Fra : mus

Dato : 15-02-04 14:42

Mht LR

Vi har prøvet det her i huset og der var desværre nul og niks effekt, andet
end vi brugte en masse penge, for det er pokkers dyrt.
Vi overvejer at prøve FLP - da der i det mindste er garanti i længere tid
end 14 dage (for man mærker jo ingen effekt på 14 dage alligevel). Det er
desuden meget billigere. Og så er det faktisk det eneste produkt jeg har
hørt om positv effekt fra - også fra ikke-forhandlere. Det er jo dem der
ikke forhandler produktet man nok skal høre sandheden fra.

Vi har desuden prøvet håndcremen og tandpasta mm. Tandpastaen er ok, men
håndcremen fik jeg simpelthen så tørre hænder af.

LN

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-02-04 18:36

insideout wrote:

> Nå er de også begyndt at sælge det lort, jeg har kun smagt det som FLP
> "Forever Living Products" sælger og det er noget af det mest
> afskyelige jeg nogensinde har smagt.

FLP har tre varianter.... den almindelige ren aloevera drik(Aloe Vera Gel),
den med tranebær (Aloe Berry Nectar) og så en med peach (Aloe Bits
n'Peaches)..... jeg har smagt alle tre, og må indrømme at den alle bedste af
dem er den med peach..... de to andre var generelt MEGET fæle....
så vidt jeg husker er der vist en smule mindre ren aloe i både den med
tranebær og den med peach (for at give plads til smagen) og så skal man vist
kompensere ved at tage en smule mere end hvis man bruger den rene drik....

--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has

Fra : Ninett Green

Dato : 13-02-04 22:52

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Aloe Vera drikke gelen fra LR smager faktisk rigtig godt!

og jeg er ellers en rigtig "kræsenpind"

kærligst Ninett