Backup af alt i Outlook
Fra : RoJo

Dato : 12-02-04 14:50

Hej

Jeg har kvajet mig gevaldigt og vil gerne undgå dette i fremtiden.

Jeg ville flytte alle mine outlook oplysninger til et andet drev, så
jeg kunne anvende det igen, hvis jeg skulle ominstallere programmet.

Jeg flyttede f.eks. stien til privatmappe filen (altså oprettede en ny).
- og da jeg så ville anvende denne blev ALT nulstillet.

Nu har jeg ikke mine mails, adresser, kalenderoplysninger

I fremtiden - hvad gør jeg så? - er der en mappe med ALLE
oplysninger, som jeg kan kopiere og flytte tilbage igen ved ny installation?

På forhånd tak!

Mvh RoJo

Fra : hcma

Dato : 12-02-04 16:14

"RoJo" <r j o n a s s e n @ h o t m a i l . c o m> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I fremtiden - hvad gør jeg så? - er der en mappe med ALLE
> oplysninger, som jeg kan kopiere og flytte tilbage igen ved ny

Istedet for at jeg skriver en lang forklaring, kan jeg ligeså godt linke til
en artikel fra Microsoft, som beskriver proceduren rigtig godt.

Outlook Express:
http://support.microsoft.com/?kbid=270670
Outlook:
http://support.microsoft.com/?kbid=287070
m v h
hc

Fra : RoJo

Dato : 12-02-04 22:05

"hcma" <hcma@has.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
til
> en artikel fra Microsoft, som beskriver proceduren rigtig godt.

Takker