Krista gift med sekt-morder
Fra : Andropov

Dato : 12-02-04 14:42

Nu kan hendes mor ikke forhindre hende i at blive sexmisbrugt længere.

Gad vide om han stadig har sin gamle kæreste ved siden af.... om det
blot er en slags proforma ægteskab....

Sektlederen Uffe Hove giftede sig torsdag med disciplen Krista
Bindslev Christensen, der 13. januar fyldte 18 år, oplyser TV
2/ØSTJYLLAND.

Uffe Hove afsoner syv års fængsel for dødelig sex-vold mod et medlem
af sin sekt, men på en fem timer lang udgang fra fængslet fik han
mulighed for at gifte sig på Århus Rådhus.

Vielsen fandt ifølge TV 2/ØSTJYLLAND sted klokken 11 torsdag
formiddag.

Fra : Piotr

Dato : 13-02-04 10:29

> Gad vide om han stadig har sin gamle kæreste ved siden af.... om det
> blot er en slags proforma ægteskab....

Nu er jeg ikke tilhænger af manden, men han/hun må vel selvom hvilke
"regler" de er gift under. Hvis ingen af dem har problemer med at de har sex
med andre, gør det vel ikke deres ægteskab mindre rigtigt end andres?

Må iøvrigt sige det er et teenage oprør der vil noget, hun kunne bare have
smækket lidt med dørene ligesom normale teenage piger

Forstår nu ikke at nyhederne gider bruge så meget tid på det. Hun er 18 år
gammel hun er tiltrukket til en idiot, hun er næppe den eneste pige der godt
kan lide "badboys". Hendes liv, hendes problemer.

Fra : Andropov

Dato : 13-02-04 11:37

> [...]

have
>smækket lidt med dørene ligesom normale teenage piger

Men det virker som om hun nærmest er fuldstændig hjernevasket.

> [...]
der godt
>kan lide "badboys". Hendes liv, hendes problemer.

Man kan blot se alle disse kvinder som er vilde med Peter Lundin.
Kvinder er forunderlige :)

Fra : Henning

Dato : 13-02-04 21:12

Andropov wrote:

> Men det virker som om hun nærmest er fuldstændig hjernevasket.

Nu var det jo pigens mor der selv slæbte hende med ind i sekten,
da pigen var præ-teenager, så ...........

MVH
Henning

Fra : Andropov

Dato : 13-02-04 21:29

Henning skrev:

> Men det virker som om hun nærmest er fuldstændig hjernevasket.

>Nu var det jo pigens mor der selv slæbte hende med ind i sekten,
>da pigen var præ-teenager, så ...........

Ja, det har moderen vist fortrudt i dag......

Fra : Big dane

Dato : 13-02-04 22:27

Hej
kvinder som er vilde med Peter Lundin.