Dag 2 på Sepang....
Fra : MKS - 74

Dato : 12-02-04 13:20

Gav flg. resultat,skulle der være en enkelt der savner Roberts,kan det
oplyses at Skrammel-suki's kørere åbenbart gør alt for at undgå at
køre på GSV-R'eren,Hopper brækkede begge ankler og Roberts stod af i
går,hvor han fik en kravebens luksation og ikke kommer til at køre
mere i denne omgang.

1. Max Biaggi (Honda) - 2'02.750
2. Colin Edwards (Honda) – 2’02.845
3. Sete Gibernau (Honda) – 2’02.850
4. Nicky Hayden (Honda) – 2’02.855
5. Valentino Rossi (Yamaha) – 2’03.001
6. Carlos Checa (Yamaha) – 2’03.317
7. Makoto Tamada (Honda) – 2’03.490
8. Troy Bayliss (Ducati) – 2’03.748
9. Loris Capirossi (Ducati) – 2’03.914
10. Shinichi Itoh (Honda) – 2’03.936
11. Kousuke Akiyoshi (Suzuki) – 2’03.943
12. Shinya Nakano (Kawasaki) – 2’04.318
13. Alex Barros (Honda) – 2’04.427
14. Alex Hofmann (Kawasaki) – 2’04.568
15. Norick Abe (Yamaha) – 2’04.577
16.Marco Melandri (Yamaha) – 2’05.137
17. Gregorio Lavilla (Suzuki) – 2’05.290
18. Neil Hodgson (Ducati) – 2’05.524
19. Ruben Xaus (Ducati) – 2’05.628
20. Jeremy McWilliams (Aprilia) – 2’05.934
21. Shane Byrne (Aprilia) – 2’06.255
22. Andrew Pitt (Moriwaki) – 2’06.416

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-02-04 13:49

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> Hopper brækkede begge ankler

OK, det er en skade af de ufede.

> 1. Max Biaggi (Honda) - 2'02.750
> 2. Colin Edwards (Honda) - 2’02.845
> 3. Sete Gibernau (Honda) - 2’02.850
> 4. Nicky Hayden (Honda) - 2’02.855
> 5. Valentino Rossi (Yamaha) - 2’03.001

Forhåbentligt holder den afstand i top 5 hele sæsonen.
0.251 sekund mellem de 5 forreste! Det bliver sjaw.

> 12. Shinya Nakano (Kawasaki)- 2’04.318
> 14. Alex Hofmann (Kawasaki) - 2’04.568

Go Team Green!

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : MKS - 74

Dato : 12-02-04 13:57

On 12 Feb 2004 13:48:56 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid>
wrote:

>OK, det er en skade af de ufede.

Specielt da det nemt kunne være undgået,han stillede nemlig op i noget
Skru'zuki-promo-Moto-X noget og fik som sagt 2 hårlinie-frakturer af
begge ankler ved en kikset landing - totalt gak i låget af Suzuki,men
overraskende er det jo ikke .Skulle dog ikke være så slemt,han er
opereret og skulle kunne være klar til nogle af de næste tests og i
hvert fald til 1. løb.

Fra : MKS - 74

Dato : 12-02-04 16:15

wrote:

>Forhåbentligt holder den afstand i top 5 hele sæsonen.
>0.251 sekund mellem de 5 forreste! Det bliver sjaw.

Det er faktisk lidt morsomt,det lader til at de allerede er begyndt at
spille det psykologiske spil,Biaggi's tid er vistnok kun uofficiel
(claimed) idet han kørte uden transponder,akkurat som Rossi gjorde
igår og Sete havde sin telemetri slået fra i perioder,jow der er
sandelig lagt op til sjaw .

Fra : Armand

Dato : 12-02-04 21:35

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> skrev i en meddelelse

> Go Team Green!

Det ser ud til at de to er ved at skyde Kawa i foden:
Med de tider når de nok lige akkurat ikke at blive lap'et - Også kommer
Kawa, i modsætning til forgangne sæson, slet ikke på tv-skærmen!

--
Armand.

Fra : NielSV650

Dato : 13-02-04 00:08

> Det ser ud til at de to er ved at skyde Kawa i foden:
> Med de tider når de nok lige akkurat ikke at blive lap'et - Også kommer
> Kawa, i modsætning til forgangne sæson, slet ikke på tv-skærmen!

*GRILL*

Nælz *kunne sikkert få mere TV-tid end Haga*
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Jaja, Martin - endnu en lam kommentar

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-02-04 08:25

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Det ser ud til at de to er ved at skyde Kawa i foden:
> Med de tider når de nok lige akkurat ikke at blive lap'et - Også kommer
> Kawa, i modsætning til forgangne sæson, slet ikke på tv-skærmen!

*LOL*

Jeg har faktisk forventninger om en top 10 placering til Nakano.
Han gjorde det godt på Yamahaen sidste år, så han er vandt til at
hans maskineri er sådan lidt... underlegent.

Men du har ret - der er ikke meget TV tid i at komme ind midt i feltet.

Fra : MKS - 74

Dato : 13-02-04 15:57

On 13 Feb 2004 08:24:38 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid>
wrote:

>Jeg har faktisk forventninger om en top 10 placering til Nakano.

Me 2.

>Han gjorde det godt på Yamahaen sidste år

At Yamaha valgte at fyre ham til fordel for f.eks Abe er simpelthen
ufatteligt udfra rent sportslige betragtninger,Nakano er ægte talent,
det er Abe i hvert fald ikke længere,men ak sådan er der så meget.

>, så han er vant til at
>hans maskineri er sådan lidt... underlegent.

Av - Den gjorde ondt at skrive hva' Mikkel .