Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kan I anbefale en demo ?
Fra : Mogens

Dato : 12-02-04 13:09

Hej

Jeg har lige smidt et nyt grafikkort i min maskine,
nemlig et Radeon 9600 XT med 256 MB RAM.
Resten af maskinen er forøvrigt en AMD 2400XP
med 512 MB RAM.

Nu kunne jeg så godt tænke mig at se hvad det
egentlig kan klare, så er der nogen af jeg eksperter
som kan anbefale en god grafikdemo ?
Meget gerne noget med spejlinger i vand og den
slags. Også meget gerne en som kan vise frame-
raten, men det er vigtigst at den er flot.

På forhånd tak

mvh Mogens

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-02-04 15:46

"Mogens" <moveng@XgXvXdXnXeXtX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Meget gerne noget med spejlinger i vand og den
> slags. Også meget gerne en som kan vise frame-
> raten, men det er vigtigst at den er flot.

Ja prøv denne

http://www.dailyrush.dk/files/demos/670/
og så skru det hele op på fuld/high
Kurt

Fra : Mogens

Dato : 12-02-04 17:41

On Thu, 12 Feb 2004 15:45:45 +0100, "Kurt Lund"
<klander52@hotmail.com> wrote:

>Ja prøv denne
>
>http://www.dailyrush.dk/files/demos/670/
>og så skru det hele op på fuld/high

Takker. Ja, den nye UT ser sgu godtnok lækker ud.

mvh Mogens

Fra : [NH]7H

Dato : 12-02-04 15:50

du kan jo evt. starte med 3dMark 2003 Den viser en masse lækkerier, og så
får du framerate, resultat o.s.v.

Bo

Fra : Mogens

Dato : 12-02-04 17:26

On Thu, 12 Feb 2004 15:49:52 +0100, "[NH]7H" <sofus@post1.tele.dk>
wrote:

>du kan jo evt. starte med 3dMark 2003 Den viser en masse lækkerier, og så
>får du framerate, resultat o.s.v.

OK, men hvor finder man så den ?

mvh Mogens

Fra : Henrik Dissing

Dato : 12-02-04 17:13

On Thu, 12 Feb 2004 13:09:13 +0100, Mogens wrote:

> [...]
>med 512 MB RAM.
>
>Nu kunne jeg så godt tænke mig at se hvad det
>egentlig kan klare, så er der nogen af jeg eksperter

ATI har selv nogle demoer som viser hvad kortet kan under DX9:

http://www.ati.com/developer/demos/r9800.html
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Mogens

Dato : 12-02-04 17:40

On Thu, 12 Feb 2004 17:13:28 +0100, Henrik Dissing
<sorry@drowned.in.spam.invalid> wrote:

>ATI har selv nogle demoer som viser hvad kortet kan under DX9:
>
>http://www.ati.com/developer/demos/r9800.html

Mange tak, de er virkeligt flotte. Især Chimp demoen. Wow.

mvh Mogens

Fra : Erik

Dato : 12-02-04 18:23

> [...]

> Meget gerne noget med spejlinger i vand og den
> slags. Også meget gerne en som kan vise frame-
> raten, men det er vigtigst at den er flot.

Prøv med Aquamark3 som både kan benchmarke og køre i demo mode:
http://www.aquamark3.com/

--
Erik

Fra : Michael Bach

Dato : 13-02-04 04:25

> [...]
> Meget gerne noget med spejlinger i vand og den
> slags. Også meget gerne en som kan vise frame-
> raten, men det er vigtigst at den er flot.

Hej.
Disse pause skærme kan også få dit kort op på max :)

http://www.3planesoft.com/

Mvh Michael Bach.