Nyt vindue uden navagitions muligheder.
Fra : Søren Blom

Dato : 12-02-04 13:08

Hvordan laver jeg et link, som skal åbne et vindue i en bestemt størrelse,
uden adresselinie, knapper osv.?

Jeg har styr på hvordan jeg laver et link som åbner i et nyt vindue med
target="_blank" men ikke lige hvordan det bliver i en bestemt størrelse og
uden knapper, adresselinie osv..

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-02-04 15:40

Søren Blom skrev:

> Hvordan laver jeg et link, som skal åbne et vindue i en
> bestemt størrelse, uden adresselinie, knapper osv.?

Med javascript. Lasse Reichstein Nielsen har skrevet en fin side om
javascript og vinduer: <http://infimum.dk/HTML/JSwindows.html>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-02-04 15:57

http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm
--
Knud

Fra : Søren Blom

Dato : 12-02-04 17:11

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev

> http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm

Tak til jer begge, det var jo noget jeg kunne bruge.