Boote i Mac OS 9.2.2 mod Panther
Fra : Olav Noksagt

Dato : 12-02-04 12:54

Hej
Jeg har en Mac med Mac OS 9.2.2 og Mac OS X (10.2.8) installeret til
testbrug.

Hver genstart starter den op i OS 9, og når jeg skal bruge X genstarter jeg
med den som opstart.

Nu har jeg så købt 10.3 Panther og vil installere den oveni - men har ikke
fået checket om Panther tillader at boote i 9? Var der ikke noget med at den
nyeste X ikke tillader det, så man er nødt til at opstarte i X og så starte
Classic bagefter "indeni" X?

Eller kan jeg forsætte med før hvor startdisk er 9.2.2?

Olav

Fra : Villy Erichsen

Dato : 12-02-04 15:48

In article <BC51277D.102DB%noksagt_fjerndette@hotmail.com>, Olav
Noksagt <noksagt_fjerndette@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Classic bagefter "indeni" X?
>
> Eller kan jeg forsætte med før hvor startdisk er 9.2.2?

Du kan fortsætte som før.
Har netop selv installeret Panter oveni Jaguar (det er da en sjov
krydsning) - og alt fungerer som det skal.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen