Hizzy - Champion of Road and Track
Fra : Lau Lautrup

Dato : 12-02-04 11:46

Hi der...
Jeg har fået Hizzy - Champion of Road and Track som avi....nogen der er
interesseret...? Det er 2 filer af små 700 Mb / stk
//Lau

Fra : Anders Thorup

Dato : 12-02-04 12:13

Lau Lautrup wrote:
> Hi der...
> Jeg har fået Hizzy - Champion of Road and Track som avi....nogen der
> er interesseret...? Det er 2 filer af små 700 Mb / stk
> //Lau

Jeps,, har du mulighed for at lave en overførsel??

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX/ Honda VFR 750 Perlemorshvid
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Lau Lautrup

Dato : 12-02-04 13:34

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> wrote in news:c0fn45$hda$1
@news.cybercity.dk:

> Jeps,, har du mulighed for at lave en overførsel??

Ja da....har du en FTP-dåse jeg kan smide den på...?
//Lau

Fra : Janner

Dato : 12-02-04 14:25

> Ja da....har du en FTP-dåse jeg kan smide den på...?
> //Lau

Wha med en FTP med adgang til os andre *GG*

Hygge

Jan CBR929 RR

Fra : Anders Thorup

Dato : 12-02-04 14:45

Janner wrote:

> Wha med en FTP med adgang til os andre *GG*
>
> Hygge
>
> Jan CBR929 RR

It's mine,,,, my precious,,, only mine

MUUHAHaHaHHAHAAHA

Nej pjat,, jeg er ved at få den nu, og når den er hentet, finder vi ud af
noget, men det kommer til at tage en hel del tid før jeg har den.