Ny @dresse
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 12-02-04 11:16

Pinligt spørgsmål, men hvordan anskaffer jeg mig en ny email@dresse?

Pt. er jeg temmelig plaget af spam med min get2net@dresse, som jeg desværre
har været lidt skødesløs med.

Jeg har en adsl-konto hos TDC, men kan hverken hos get2net eller TDC finde
noget om nye @dresser.

--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard

Fra : anders

Dato : 12-02-04 12:46

"Abildgaard 3140" wrote

> [...]
> har været lidt skødesløs med.
>
> Jeg har en adsl-konto hos TDC, men kan hverken hos get2net eller TDC finde

Må jeg foreslå at købe dit eget domænenavn, og så oprette få et billigt
mailhotel hos en udbyder.
Jeg har gjort dette med stor tilfredshed hos Gullestrupnet.dk og det koster
mig 60-80 kroner årligt.

mvh
anders

Fra : BJ Denmark

Dato : 12-02-04 14:11

Abildgaard 3140 wrote:

> Jeg har en adsl-konto hos TDC, men kan hverken hos get2net eller TDC
> finde noget om nye @dresser.

Opret et Netbasisabonnement og opret en e-mailadresse der. Netbasis kræver
ganske vist modem-netforbrug, men har du også en adsl-forbindelse hos TDC,
"freder" de din e-postadresse i netbasisabonementet.

--
BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Leony

Dato : 12-02-04 14:43

In news:402b5268$0$1661$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Abildgaard 3140 <pialykke@fjernmigget2net.dk> typed:

> Pinligt spørgsmål, men hvordan anskaffer jeg mig en ny email@dresse?
> Pt. er jeg temmelig plaget af spam med min get2net@dresse, som jeg
> desværre har været lidt skødesløs med.

Du skal ind på "klik-selv" services på Get2Net:
http://editorial.dk.tele2.se/?page=privat_kundeservice_internet_klikselvservice&t2page=privat_kundeservice_internet_klikselvservice

Her kan du administrere din mailkonto.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-02-04 15:35

TDC ændrer du det på http://mail.tdconline.dk/
--
Knud

Fra : @@@ thomas @@@

Dato : 13-02-04 01:03

"Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har været lidt skødesløs med.
>
> Jeg har en adsl-konto hos TDC, men kan hverken hos get2net eller TDC finde

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5144_3606
https://registrering.tdconline.dk/eservice/selectOnlinereg.do?CDID=free

hvis du har tdc har du muglighed for ialt 5 mail ard og du kan også ændre
dem alle 5 som du har lyst til så hvis du modtager meget virus så ændre du
bare din email til en ny

det ser ud til at man også kan oprette en free email på 5mb

håber det hjælper dig vidre

Fra : Christopher Tracy

Dato : 13-02-04 14:26

Hej

> [...]
> desværre har været lidt skødesløs med.
>
> Jeg har en adsl-konto hos TDC, men kan hverken hos get2net eller TDC

Måske er det ikke nødvendigt med en ny mail-adr., du kunne evt. indstallere
et spamfilter, jeg er selv meget begejstret for SpamFighter
www.spamfighter.com
:)

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 10-03-04 12:53

Takker for svarene, jeg vil snarest forsøge mig hos tdc.

--

|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'