Bucks Fizz - dansk cover?
Fra : -V-

Dato : 12-02-04 05:14

Her til aften glædede jeg mig over et genhør med Bucks Fizz' 'Making Your
Mind Up'.

Ved samme lejlighed fik jeg hørt samme gruppes 'Land of Make Believe', og
det forekommer mig, at jeg har hørt den i en anden version, evt. en
fordanskning.

En mørk stemme i mit indre siger noget i retning af 'Lecia', måske endda
'Laban', men jeg kan ikke lige finde de helt rigtige oplysninger.

Nogen der kan hjælpe?

-V-

Fra : Uffe Holst

Dato : 12-02-04 13:09

In an article of 12 Feb 2000 -V- wrote:

> [...]
>
> En mørk stemme i mit indre siger noget i retning af 'Lecia', måske endda
> 'Laban', men jeg kan ikke lige finde de helt rigtige oplysninger.

Nu har jeg altid været ret begejstret for Bucks Fizz - i hvert fald
dengang, så jeg vil næsten tro, at jeg ville have kunnet huske det, hvis
der havde været et dansk cover af Land of Make Believe. Så jeg tror, du
tager fejl - på den anden side vil det nu ikke være første gang, jeg tager
fejl, hvis det skulle vise sig, at du får ret.

Tror jeg vil høre mig noget Bucks Fizz.
--
Uffe Holst