tcp og udp
Fra : meho_tarevci

Dato : 12-02-04 02:05

jeg skal skrive to applikationer der kan flytte en fil på mindst en
megabyte over netværket!!!
en app. anvender TCP og en app. der anvender UDP!!!!

har I nogle tips eller links.

tak

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 12-02-04 11:10

Hep,

Den Wed, 11 Feb 2004 17:05:27 -0800, skrev meho_tarevci:

> jeg skal skrive to applikationer der kan flytte en fil på mindst en
> megabyte over netværket!!!
> en app. anvender TCP og en app. der anvender UDP!!!!
>
> har I nogle tips eller links.

Du kunne jo tage et kig på kursus-hjemmesiden[1][2]?
Alternativt indeholder bogen "Distributed Systems - Concepts and Design"
overordentligt udførlige eksempler[3].

[1] Jeg antager at du er tilmeldt kurset?
[2] http://www.daimi.au.dk/dDist/teknik/kommunikation.html
[3] http://www.daimi.au.dk/dDist/litteratur.html

--
Søren O.