Reklameartikler med tryk - hvor finder man~
Fra : Devast8or

Dato : 12-02-04 01:33

Hej med jer,

Jeg får nok brug for nogle reklameartikler med firmalogo trykt på - hvor
finder sådan noget til en rimelig pris?

Jeg kunne forestille mig at det var ting som f.eks.

kuglepenne
små tændstikæsker
lightere
bordskånere (de små til et enkelt glas)
glas (i forskellige størrelser - gerne et sted hvor jeg slv kan komme med
glassene)
oplukkere
nøgleringe
T-shirts/skjorter

Lad mig høre hvad I kender til af steder der kan lave sådan noget for mig.
Jeg går ud fra det bliver 1-3 farver.

TIA

Devast8or

Fra : decohouse

Dato : 12-02-04 10:02

Hvad med Måtter med 4 farvet tryk
www.decohouse.dk

Fra : Devast8or

Dato : 14-02-04 00:31

decohouse wrote:
> Hvad med Måtter med 4 farvet tryk
> www.decohouse.dk

Tak, men måtter er lige voldsomme nok. Det skal være småting man kan give
væk.

Devast8or

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-04 01:45

Hvad med meget flotte og meget robuste linealer?

Kig ind på www.griffit.dk. Du finder kontakt information lige der.

Hilsen

Jeroen

Fra : ham

Dato : 14-02-04 21:42

> [...]
> T-shirts/skjorter
>
> Lad mig høre hvad I kender til af steder der kan lave sådan noget for mig.

Jeg købte engang ved dem her
http://www.guldtryk.com/dkframe.html