Espressomaskine -hvilken kan anbefales
Fra : M. G. Nielsen

Dato : 11-02-04 23:23

Hej

Jeg skal investere i en cappuchino, espressomaskine og vil max. give 3500
incl. moms.
Er der et bestemt mærke/model i kan anbefale?
Den skal bruges dagligt til ca. 25 kopper.

På forhånd tak.

Mvh. Morten

Fra : Grev Dracula

Dato : 15-02-04 16:44

Med det forbrug skal du købe en semiprofessionel model fra
Gaggia, Saeco, ECM GIOTTO eller lignende

On Wed, 11 Feb 2004 23:22:51 +0100, "M. G. Nielsen"
<mgnFJERNDETTE@vip.cybercity.dk> got up, slammed his beer jug into
the table and hollered:

Fra : Milborg

Dato : 25-02-04 09:09

Gaggia er et godt valg. De er smådyre men 3500 incl. moms kan du sagtens
finde en til. Jeg vil tro at du kan finde en til omkring 2000,-. Jeg
husker ikke lige hvor, men jeg så en til salg i Ålborg for en uge eller
to siden. Jeg prøver lige at se om jeg kan finde den igen.

Mvh Per P.

http://www.kandu.dk/