Påfyldning af aerosoldåser
Fra : Peter Hohnen

Dato : 11-02-04 21:55

Jeg går og pusler med en ide som jeg gerne vil fylde på aeresoldåser.
Er der nogen i DK/ Scandinavien/Nordeuropa der pådylder aresoldåser?.
Jeg kan finde flere i østen og USA, men vil hellere prøve lokalt, da
jeg stadig er i udviklingsfasen.

Mvh
Peter Hohnen

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-04 00:42

"Peter Hohnen" <Peter_nospam_@gurrelundchemdry.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen i DK/ Scandinavien/Nordeuropa der pådylder aresoldåser?.
> Jeg kan finde flere i østen og USA, men vil hellere prøve lokalt, da

Aeropak i Hedensted.

Der findes også en i de sydsjælandske, men han fylder kun CO2 og ikke
Butan/Proban. Der findes vist også nogle i Herlev, der oprindeligt ejedes af
Superfos.
Karsten H. Jensen

Fra : Peter Hohnen

Dato : 12-02-04 08:30

> [...]
>Butan/Proban. Der findes vist også nogle i Herlev, der oprindeligt ejedes af

mange tak, det kigger jeg på

Peter