**************** EFTERLYSNING ************~
Fra : Marius

Dato : 23-04-01 18:46

Min søsters røde Yamaha YZF 600 R blev stjålet natten til søndag d. 22/4 i
Kolding´s centrum, fra aflåst skur.
Hun nåede kun at køre på den spritnye motorcykel fra Næstved MC til Kolding
lørdag. Sikke et syn at vågne op til søndag !!!
Oveni alle "ulykkerne" (+ 0 motorcykel i over en måned), var motorcyklen
blevet "fejlforsikret"...D.v.s. hun har normalt "Lærerstandens Forsikring",
men grundet en misforståelse, så var Yamaha´en blevet indregistreret fra
forhandleren i TopDanmark !!!!! Altså en selvrisiko på 26.000, -........hvor
hendes "gamle" selskab havde været 3.500,- !!!!!!! Men var cyklen ikke
blevet stjålet, så var det jo en smal sag, at lave det om mandag. Så husk
venner, at det kan gå grueligt galt. Hun skulle ha´ nægtet at ta´
motorcyklen med hjem førend forsikringsforholdet var blevet bragt i orden,
men hvad ser man ikke gennem fingre med, når der står en skinnende cykel og
venter !!....og man er sgu altid så klog bagefter. Nu kan man kun håbe den
bliver fundet inden 30 dage, eller der er nogle gevaldig søde
forsikringsfirmaer der per kulance hjælper hende ud af kniben !!
Så hvis der er nogen der hører/ser noget om en spritny rød Yamaha YZF 600 R
med 200 km på klokken, Stelnr. JYA 4 TV 000000 50853, reg.nr. EL 12289 så
ved jeg hun vil blive ude af sig selv af glæde !!....og det skulle ikke
undre mig om det blev en stor knuser + en lille "tusse" som tak for hjælpen
!!

På forhånd tak......hendes bror (der har stor kæde + lås på hans VFR)

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 23-04-01 19:08

Marius wrote:

> [...]
> !!
>
> På forhånd tak......hendes bror (der har stor kæde + lås på hans VFR)

For h...... jeg føler med dig/jer/hende. Hvis hun HAR oplyst til forhandleren at
den skal forsikres hos Lærernes må det næsten være hans problem at rede trådene
ud.

Anders

Fra : Morten Juel

Dato : 23-04-01 20:05

jeg holder udkig efter det dumme svin i næstved og omegn !!

Mvh
Morten ** som føler DYBT med søsteren!!**

Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 23-04-01 20:48

Ja og jeg kigger i Svendborg *GGG*

Synd og skam, mon ikke der kommer en fornuftig løsning.

Thomas
Hornet

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c1ua2$bt7$1@sunsite.dk...

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-04-01 21:07

On Mon, 23 Apr 2001 19:45:57 +0200, "Marius" <thrige@mail.tele.dk>
wrote:

Hej Marius.

> [...]
>Hun nåede kun at køre på den spritnye motorcykel fra Næstved MC til Kolding
>lørdag. Sikke et syn at vågne op til søndag !!!

Der er noget i den sag der ikke lyder ret godt.
Hvis din søster kun har kørt den direkte hjem fra Næstved må der være
nogen der for det første vidste at hun havde fået ny MC, og for det
andet vidste hvor den stod (adressen).
Det ville jeg undersøge lidt nærmere.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Knud Jacobsen

Dato : 23-04-01 21:36

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ae48ab6.2220047@149.212.63.99...
> [...]

> Hvis din søster kun har kørt den direkte hjem fra Næstved må der være
> nogen der for det første vidste at hun havde fået ny MC, og for det

Helt enig - det lugter helt klart af bestillingsjob. Med risiko for at falde
i unåde: Er der mon nogen i omgangskredsen, der kunne tænkes at ...........

Knud Stange Jakobsen
TDM 850

Fra : Mich@el

Dato : 23-04-01 22:42

Hej Steen.

Steen Gruby wrote:

> [...]
> Hvis din søster kun har kørt den direkte hjem fra Næstved må der være
> nogen der for det første vidste at hun havde fået ny MC, og for det

Tjaa - Noget lign. er af og til hændt for folk der lige har anskaffet et nyt B&O
anlæg.

Jeg har engang læst at en ansat i en ikke nærmere defineret Expert-forretning
havde solgt kundeoplysninger til nogle "langfingrede venner"

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i NFN http://www.mc-nfn.dk/
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-04-01 21:02

"Marius" <thrige@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hun nåede kun at køre på den spritnye motorcykel fra Næstved MC til
Kolding
> lørdag. Sikke et syn at vågne op til søndag !!!

Min dybeste medfølelse.
Jeg kender følelsen, min Harley blev stjålet for lidt over et år siden. Den
var ikke forsikret. Det kostede mig 100.000,-
Hvis tyven bliver fundet, så offentliggør hans navn herinde. Det er ikke
ulovligt, og du har ikke opfordret til noget. Men en dag slår han sig.

Rittig

Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 23-04-01 21:35

Stjæl ALDRIG en motorcykel!!!!!

Thomas
Hornet

Fra : Mich@el

Dato : 23-04-01 22:39

Hej Rittig

Claus Rittig wrote:

> Hvis tyven bliver fundet, så offentliggør hans navn herinde. Det er ikke
> ulovligt, og du har ikke opfordret til noget. Men en dag slår han sig.
>
> Rittig

Hmmm - Jahh, det er urtoligt hvad folk kommer til skade med i deres fritid.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i NFN http://www.mc-nfn.dk/
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Armand

Dato : 27-04-01 13:40

Mich@el <mick@post5.tele.dk> skrev i en

> Hmmm - Jahh, det er urtoligt hvad folk kommer til skade med i deres
fritid.

En anden tid og i et andet land (guds eget) klyngede man folk der stjal
(firebenede) "transport-emner" op i det nærmeste træ

--
Armand.

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 28-04-01 01:23

> [...]
>
> En anden tid og i et andet land (guds eget) klyngede man folk der stjal
> (firebenede) "transport-emner" op i det nærmeste træ

Tja , i Tombstone Arizona ligger der sådan en gut, på hans gravbræt står der
: Hanged By Mistake . Han købte , i en anden by, uvidende en stjålet hest
fra Tombstone og red ind i Tombstone på den !!!

Poul B-H

Fra : Mich@el

Dato : 23-04-01 22:43

Hej Marius.

Marius wrote:

> Min søsters røde Yamaha YZF 600 R blev stjålet natten til søndag d. 22/4 i
> Kolding´s centrum, fra aflåst skur.

Jeg holder øje med Østfyn.

Surt
--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i NFN http://www.mc-nfn.dk/
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Steffen Hansen aka. ~

Dato : 24-04-01 22:41

"Marius" <thrige@mail.tele.dk> wrote in message
> Min søsters røde Yamaha YZF 600 R blev stjålet natten til søndag d. 22/4 i
> Kolding´s centrum, fra aflåst skur.

Fuck.. Vi kigger efter den på Amager...
Jeg har smidt sedler med kæresten da der er to
kørende (Sjælland) sælgere i hendes afdeling på
Avisen..

/Steffen

Fra : Marius

Dato : 24-04-01 08:18

Nummeret er 20306530...såfremt ifald !!

marius

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-04-01 08:38

Hej Marinus

Bittert, bittert, Husk tricket med at få Taxachaufførene til at lede efter
den. De er rigtigt gode til at finde stjålne køretøjer og det koster så vidt
jeg husker kun kagepenge. Underret Taxa firmaerne i dag!

Jeg kigger i Lyngby

--
Hilsen Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Fra : Peter Sindrup

Dato : 24-04-01 18:06

Neeej, så så uheldig er der ingen mennesker der kan være.

Hvor surt!

De dybeste medfølelser herfra.

--
Peter Sindrup
(remove dot com in E-mail address for reply)

Fra : Morten Christensen

Dato : 25-04-01 00:10

Hvad med også at få sat et stykke i Den Blå Avis med oplysninger om
stelnr+motornummer i den rubrik, hvor brugte dele til mc'er sælges?

Hvis man ringer til dem, kan man ikke få dem til at gøre det - men gør man
det her fra nettet, kan man sagtens få systemet til at tro, at man har en
go' reservedel til salg

Held & Lykke med jagten. Jeg holder øje, der hvor jeg er

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Rasmus Mogensen

Dato : 26-04-01 14:56

æv æv æv æv æv æv......sur røv (ja undskyld mit fransk)

Det jeg sgu ked af at høre.
Jeg underretter lige gutterne og holder selv et åbent øje her i Aalborg.

Alt held og lykke, med at finde den, herfra.

PS: God idé det der med Taxa chaufførerne!
--
Med Løftet Venstre
Rasmus Mogensen