Onlinebutik der sælger DUKA ventilatorer
Fra : Jakob

Dato : 11-02-04 21:14

Hej med jer!

Er der en, der kender til subj.?
Jeg er ude efter en DUKA ventilator model EL 230, men kan ikke finde den
andre steder end hos dem selv.
Sælger de virkelig kun via byggemarkedet (hvor jeg har været nede og se på
den)?

Hilsen Jakob

Fra : Niels

Dato : 11-02-04 21:31

"Jakob" <jakob_griffelGNLPFTH@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej

> Er der en, der kender til subj.?

Har selv en. Den kører rigtigt godt og er MEGET støjsvag. Meget behageligt
med den indbyggede fugtsensor og efterløb koblet på lyset i badeværelset.
Kan varmt anbefales trods den noget grumme pris.

> Jeg er ude efter en DUKA ventilator model EL 230, men kan ikke finde den
> andre steder end hos dem selv.

Næh vistnok kun via byggemarked.

Mvh Niels

Fra : Jakob

Dato : 11-02-04 21:37

> Har selv en. Den kører rigtigt godt og er MEGET støjsvag. Meget behageligt
> med den indbyggede fugtsensor og efterløb koblet på lyset i badeværelset.
> Kan varmt anbefales trods den noget grumme pris.

Den skal bruges i min fars badeværelse. Han HADER ventilatorlarm, men er
vist blevet overbevist om at den nok kan bruges.
Ekspedienten måtte slukke sin computer for at vi kunne høre ventilatoren
(!).
Ja, prisen er lidt grum, så jeg håbede på at kunne få den lidt billigere på
nettet.

> Næh vistnok kun via byggemarked.

Hmm...

Jakob