Nudist park for kristne i USA
Fra : jørgen

Dato : 11-02-04 21:06

Jeg så lige Jack Van Impe tv programmet hvor han omtalte en kristen
nudistlejr der åbenbart er åbnet, eller skal åbne, i Florida. Han rasede mod
dette og mente den burde lukkes og at det var fra satan. Derefter opremsede
han en række skriftsteder om øjnenes lyst og disse synder.

Men er nudisme automatisk syndigt? Og er det ikke at skyde gråspurve med
kanoner sådan at true med helvede og satan mod de kristne nudister?

http://www.abcactionnews.com/stories/2004/01/040107nudist.shtml
http://www.sptimes.com/2003/08/10/Columns/All_nudists_aren_t_eq.shtml

mvh jørgen.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-02-04 23:55

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Men er nudisme automatisk syndigt? Og er det ikke at skyde gråspurve med
> kanoner sådan at true med helvede og satan mod de kristne nudister?

Hvis noget er syndigt, så er det uærlig tildækning af legemet, som Gud har
skabt det

Nudisme er en hobby der ikke skader nogen, og hvis der var skriftsteder imod
det, var de fra en sexforskrækket tid og forældet

At strippe æggende kan kaldes at friste til utroskab - eller love noget man
ikke holder - narrefisse - men det påskønnes af nogle.

Fra : Harald Mossige

Dato : 12-02-04 06:07

> [...]
>
> Men er nudisme automatisk syndigt? Og er det ikke at skyde gråspurve med
> kanoner sådan at true med helvede og satan mod de kristne nudister?

Gud skapte menneska nakne før syndefallet, derfor er det ikkje syndig å vera
nakne nokon stad.

Bruk tankane på meir fruktbare ting.

HM

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-02-04 12:25

jørgen wrote:
> [...]
>
> Men er nudisme automatisk syndigt? Og er det ikke at skyde gråspurve
> med kanoner sådan at true med helvede og satan mod de kristne

Jeg kommer her umiddelbart til at tænke på eet af udsagnene i det
ikke-kanoniserede Thomasevangelie, logie 37:
"Hans disciple sagde: Hvornår vil du åbenbare dig for os, og hvornår skal vi
se dig?
Jesus sagde: Når I klæder jer af uden at skamme jer, og tager jeres klæder
og anbringer dem under jeres fødder som de små børn og træder på dem, så
(vil I se) den levendes søn, og I vil ikke være bange."

Kæmpeironisk...

Anders Peter Johnsen

Fra : #2066

Dato : 12-02-04 19:00

> [...]
>
> Men er nudisme automatisk syndigt? Og er det ikke at skyde gråspurve med
> kanoner sådan at true med helvede og satan mod de kristne nudister?

Interesserede kan finde lejrens hjemmeside her:
http://www.naturaresorts.com/Index.html

Fra : Claus Larsen

Dato : 13-02-04 07:18

jørgen wrote:

> Men er nudisme automatisk syndigt?

Måske ikke. Man nogle at de tanker gruppenøgenhed kan fremkalde, må være
det man i kristensammenhæng kalder hor.

Husk på at Jesus definerede at hor var at tænke sexuelt lystent på andre
end sin ægteskabelige partner.

jaa, det er svært at være puritaner nu om dage.

Men lidt hjælp er der dog at hente. Med Lindows family filter kan du i
det mindste undgå nøgenhed og sex på nettet :)

www.lindows.com

Hilsen Claus

Fra : Tina Giversen

Dato : 22-02-04 00:48

Fordi man er nøgen over for andre behøver man da ikke føle nogen seksuel
tiltrækning. Nogle gør nok, men ikke alle. Personligt har jeg ikke noget
imod nudistlejre. Sådanne steder er man jo på lige fod. Hvis ikke man kan
lide disse steder, må man jo holde sig væk. Kristen nudistpark er ok med
mig......Gud skabte manden og kvinden nøgne.....Vi blev født uden tøj på
hilsen Tina