Diagnose stik Passat årg. 90
Fra : Ukendt

Dato : 11-02-04 17:33

Motor PF m digifant jeg kan ikke se hvor diagnose stikket sider er der nogen
her der kan hjælpe

Ole

Fra : Stein

Dato : 11-02-04 18:20

mener det er under gearstangsmanchetten.man tager det firkantede
plasticstykke og manchet af samlet ved gearstangen.der skulle gerne være et
hvidt og et sort 2 polet stik hvis jeg husker rigtigt.

mvh steen

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-04 19:41

"Stein" <meldhede@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> hvidt og et sort 2 polet stik hvis jeg husker rigtigt.

der har jeg set, men det kan måske kommet ind under midter konsollen
men tak alligevel
mvh Ole

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-04 21:39

"lina" <linsnabelalarsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Motor PF m digifant jeg kan ikke se hvor diagnose stikket sider er der
nogen
> her der kan hjælpe
>
> Ole

PF (1,8 107Hk) var en af det første motorer med Digifant (lavet 87-90), jeg
er ret sikker på at den ikke har noget fejllager, derfor er der nok heller
ikke nogen DLC port.
Det komme svjv først senere på Digifant II.

I 90 årgangen er det mig bekendt kun 1F (1,6 72Hk) og RP (1,8 90Hk) med
Mono-Jetronic / Mono-Motronic, der har fejllager. I så tilfælde sidder
stikkene under gearmanchetten og kan på Storm P. agtig måde udlæses med en
prøvelampe.
Jvf. So wirds gemacht er der kun 9 forskellige fejlkoder.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-04 00:08

> [...]
> prøvelampe.
> Jvf. So wirds gemacht er der kun 9 forskellige fejlkoder.

Jeg har nogle papir på en passat m. PF/Digifant 08/1989-10/1991 fra
tolerancedata eller en anden, på at der skulle være et stik med to ben, hvor
det ene ben er til fejlfindingudg. VAG 1551 nr.2 til fejlfindingudg.tester
Men det kan også være en fejl.