Outlook fejl
Fra : TBJ3300

Dato : 11-02-04 17:11

Hejsa

De sidste 4 dage har jeg ikkke kunnet sende mails fra Outlook men kan godt
modtage mails - Hvorfor ?

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

Torben Jørgensen den 11-02-2004 17:07

554 Service unavailable; [80.63.186.137] blocked using list.dsbl.org,
reason: http://dsbl.org/listing?ip=80.63.186.137

Fra : Jesper Harder

Dato : 11-02-04 17:44

"TBJ3300" <torben.jorgensen@tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> kan godt modtage mails - Hvorfor ?
>
> 554 Service unavailable; [80.63.186.137] blocked using

Har du prøvet at følge ovenstående link? Der står forklaringen: du
har en åben proxy eller en virus.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-02-04 17:54

On Wed, 11 Feb 2004 17:10:33 +0100, TBJ3300 wrote:

> De sidste 4 dage har jeg ikkke kunnet sende mails fra Outlook men kan godt
> modtage mails - Hvorfor ?

Din ISP har været så venlig at give dig en IPadresse, som har været brugt
til at spamme fra. Derfor er den adresse blevet sortlistet, også af din
ISP.

Løsning: ring til kundeservice

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : TBJ3300

Dato : 11-02-04 18:32

Ganske rigtigt, jeg er tildelt en IP der er lukket på grund af spam, jeg
skal så blot vente 1 dag eller 2 og få tildelt en ny, dette er meldingen.
Tak for hjælpen
Hilsen
Torben

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-02-04 20:48

On Wed, 11 Feb 2004 18:31:44 +0100, TBJ3300 wrote:

> Ganske rigtigt, jeg er tildelt en IP der er lukket på grund af spam, jeg
> skal så blot vente 1 dag eller 2 og få tildelt en ny, dette er meldingen.
> Tak for hjælpen

Synd for dig, prøv at bestille "fast IP", det koster vist 10 kr/måned. Så
er du selv skyld i hvis den bliver lukket.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : @@@ thomas @@@

Dato : 13-02-04 01:08

> [...]
>
> Din ISP har været så venlig at give dig en IPadresse, som har været brugt
> til at spamme fra. Derfor er den adresse blevet sortlistet, også af din

ja det er utroligt man kan få en IP der er sortlisted det er dårlig service