Kåbe til Yam XJ 650
Fra : Mama's kitchen

Dato : 11-02-04 17:00

Hej
Jeg kører hele året og mangler en hel- halv- eller stor styrkåbe.
Øverst står en helkåbe fra en 84'er XJ 650 Turbo, men mindre kan gøre det.
Er der nogen der gør i brugte kåber.
Er der nogen der har nogle gode/dårlige erfaringer de vil dele ud af.
Mvh
Anders
Gazelle V1

Fra : Peter Graff

Dato : 11-02-04 17:28

Hej Anders

Jeg har en gammel fuldkåbe du må få for noget øl. Der er lygte til men
mangler kåbeglas og kåbestativ, jeg mener den har siddet på en ældre kawa.
Den skal hentes meget snart ellers ryger den ud.

Den befinder sig i KBH

MVH

Peter Graff

Fra : Mama's kitchen

Dato : 12-02-04 12:25

Hej
Det lyder spændende, kan du maile et billede, eller henvise til en side der
har et billede af den.
Mvh
Anders