udgifter til post ?
Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 11-02-04 16:20

Hejsa

nå jeg nu køber varer og får dem tilsendt uden af postdk portoen står på
regningen , kan hvordan bogfører jeg så det ?

--
/Frank
E-Mail -> Danmark = DK

Fra : Kenneth K

Dato : 11-02-04 19:30

(undskyld), men så er der vel ikke noget post der skal udgiftsføres

KK

---

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 11-02-04 19:52

--

"Kenneth K" <klysner@email.dk> wrote in message
> (undskyld), men så er der vel ikke noget post der skal udgiftsføres

men pengene mangler jo i regnskabet , de er jo brugt , men mn kan ikke se i
regnskabet hvad de er brugt til.

/Frank
E-Mail -> Danmark = DK

Fra : lonekjaer@hotmail.co~

Dato : 13-02-04 13:08

"[6400] Frank Fogh Madsen" <News2@guezz.danmark> wrote in message news:<402a79de$0$29310$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
>
> "Kenneth K" <klysner@email.dk> wrote in message
> >

> men pengene mangler jo i regnskabet , de er jo brugt , men mn kan ikke se i

Er det efterkravsgebyret på 8 kroner du mener? Den post får man ganske
rigtigt ikke noget bilag på (p....irriterende), jeg plejer at
håndskrive det på bilaget, at der yderligere er opkrævet kr. 8,00 i
efterkravsgebyr eller hvad det nu er.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 13-02-04 14:34

lonekjaer@hotmail.com wrote:

> [...]
> rigtigt ikke noget bilag på (p....irriterende), jeg plejer at
> håndskrive det på bilaget, at der yderligere er opkrævet kr. 8,00 i

Her i området skriver posten "+ 8,-" på den kvittering, man får for
betaling af efterkravsbeløbet. - Hvis han glemte det en dag, ville jeg
nok bare selv skrive det på.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Kim

Dato : 13-02-04 15:21

On 13 Feb 2004 04:08:01 -0800, lonekjaer@hotmail.com wrote:

>Er det efterkravsgebyret på 8 kroner du mener?

Det er steget til Kr. 10,-

>Den post får man ganske rigtigt ikke noget bilag på (p....irriterende),

Det får jeg altid og det har du også krav på.

--
Kim