Rejse fra DK til Frankrig...?
Fra : MicJen

Dato : 11-02-04 15:15

Hej!

I forbindelse med en uges ferie i uge 16 (12-18 april), skal jeg finde ud af
hvad der er billigst.

Jeg har kigget på Mr.Jet, og det billigste er 5500 hvis der er afgang fra
Kbh. Nu bor jeg jo i Jylland, så der skal så også tog oveni...

Det må da kunne gøres billigere....?

Skal gerne flyve fra Billund/Århus, men Kbh, kan også gå an...

Til Perpignan i Frankrig..

Og så retur

Forslag, erfaringer og kommentarer modtages gerne!

Mvh
Michael

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 11-02-04 15:51

Hej

Du kan jo prøve www.ryanair.com

De flyver fra Århus og Esbjerg. Du skal skifte i London

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Per Skjødt

Dato : 11-02-04 16:50

Hej Michael, du kan flyve fra Billund til Nice med www.kronerejser.dk ,
derfra kan du måske tage toget ?.
Pris. ca. 2200,-kr retur.

Mvh. Per

Fra : Kristian

Dato : 12-02-04 01:00

"MicJen" <jtmjFJERN_DETTE@mail.dk> wrote:
> [...]
>Til Perpignan i Frankrig..
>Og så retur
>Forslag, erfaringer og kommentarer modtages gerne!
------------------
Prøv SAS - de har imellem nogle gode kampagnepriser. Jeg prøvede at
taste dine datoer ind, og fandt en retur Kbh-Paris til 1200kr. (Tidlig
morgenafgang fra Kbh)
Kik på:
https://ibp2.scandinavian.net/planandbook/CampaignWhereView.asp

Fra : Kristian

Dato : 12-02-04 01:17

Kristian <stretch234FIGUREITOUT@get2net.dk> wrote:
Hovsa , jeg bed først mærke i at der var tale om Perpignan helt nede
ved den spanske grænse , da jeg havde sendt svaret. Så Paris er jo nok
ikke ideelt.

Fra : consulat

Dato : 23-02-04 10:22

Hej Michael