Sten i Morsø
Fra : claus og helle

Dato : 11-02-04 14:58

Jeg har fået fat i en gammel Morsø den med egernet,det er den store
model,skal der sten i den,og skal der røgvendeplade i.Der er ringe i toppen
til at sætte en gryde på og de er til at fjerne,håber i kan hjælpe mig da
den er i pæn stand.

--
Opel Senator 89" 3,6 i Irmscher
Vinterbil Mazda 121

Fra : E.Jensen

Dato : 11-02-04 17:38

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
toppen
> til at sætte en gryde på og de er til at fjerne,håber i kan hjælpe mig da

Hej Claus og Helle

Jeg ville prøve at kontakte Morsø for at høre om de har en på lagret.

venlig hilsen

E. Jensen

Fra : Tommy

Dato : 11-02-04 22:04

Hej!

Normalt er der en røgvenderplade i Morsø ovne, i selve brændkamret er der
ildfaste sten.
Hvis ringene er utætte kan det være vanskeligt at styre ovnen, så må du
skifte dem med nye.

Tommy