Boxing Manger
Fra : Kim2000

Dato : 11-02-04 14:56

World championship boxing manager v1.03 er der nogen der kan finde den. Jeg
kan nemt finde links til den, men de henviser alle til den samme side,
nemlig www.worldofboxing.com og den er åbenbart død.

på forhånd tak
Kim

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 12-02-04 10:32

check den lige igen - der er en forklaring på det.

Fra : Kim2000

Dato : 12-02-04 11:57

"Torben Jørgensen" <tcj@FJERNDETTEka-net.dk> skrev i en meddelelse
> check den lige igen - der er en forklaring på det.

Ja, der står noget om yahoo, men måske er det mig der langsom, men jeg kan
ikke finde en bjæle på yahoo, det eneste boksespil jeg finder er et gammelt
et fra '90 (som man endda vil ha penge for).
Kim

Fra : KH

Dato : 12-02-04 22:32

Jeg tror det er en nyhedsgruppe. Jeg har dog ikke noget login navn og jeg
gider ikke lave et. Men mon ikke du selv kan bruge lidt tid på det selv??!!

Klaus