Kalender mm
Fra : Kay-Verner Christian~

Dato : 23-04-01 18:39

Hej NG

Er der nogen der kan anbefale Time Manager fremfor Time System eller omvendt

mvh

KV

Fra : Torben Olsen

Dato : 23-04-01 21:48

Er det ikke det samme??

Hed det ikke Time Manager før i tiden?

"Kay-Verner Christiansen" <kay-verner@christiansen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:9c1p44$j3v$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 23-04-01 22:43

Nej da, det er to hårdt konkurrerende firmaer, men som pc-bruger fortrak jeg
nu Palm-Pilot fremfor at skulle skrive samme ting ind flere gange, og så
kunne man ikke engang ovf. til PC.
Jeg ved, at de nu har systemerne på PC - men Palm-Pilot er altså god.
I dag har jeg den store Nokia 9110, da jeg manglede telefonen integreret.
Men med opdatering af Outlook til 2000 forsvandt Nokia - og de gider dårligt
svare mig. Så pas på, hvis I tænker på at købe de store Nokiaer - deres
udvikling stoppede med Outlook 98. - Og det er vel 3 år siden.

Og så er man da vist blevet for store.

Via Usenet, som jeg i mangel på svar fra Nokia lagde mit problem ud på, kom
der svar fra flere andre lande .... intet svar fra Nokia - man havde
98-udgaven, og vi kunne selv se på deres side, når opdateringen skete. Det
er nu for 1 år siden, og den er fortsat ikke kommet.

Så med Palm Pilot og en telefon ved siden af, har du det bedste værkstøj, og
der er "tonsvis" af godt software til aut. overflytning til din PC og dermed
til din kalender.

Mvh. Jørgen