Billige alu-fælge
Fra : klne@mail.dk

Dato : 11-02-04 14:42

Hvor køber man billige alu-fælge henne? Skal helst være på nettet ;)

Fra : jacob

Dato : 11-02-04 17:06

www.bigwheels.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-02-04 18:45

klne@mail.dk wrote:
> Hvor køber man billige alu-fælge henne? Skal helst være på nettet ;)

Jeg kender et firma som normalt kun sælger til 4x4 og vans, men de kan også
skaffe fælge som AEZ, Enzo, BBS billigt...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens...

Dato : 11-02-04 21:38

On Wed, 11 Feb 2004 14:42:03 +0100, "klne@mail.dk" <klnefjern@mail.dk>
wrote:

>Hvor køber man billige alu-fælge henne? Skal helst være på nettet ;)

www.sicherbestellen.de/reifendirekt -> kompletträder

/Mogens