Uuuuh - tiden nærmer sig
Fra : Jeanett

Dato : 11-02-04 13:43

hey folkens

er jeg den eneste som kan mærke at "tiden" er ved at være....?
Solen skinner, fuglene synger - og Honda'en står bare og ser lækker ud!!

Så bliv da for hede hulen SOMMER!!!!

Jeanett *med kriblen i fingrene*

Fra : MFO

Dato : 11-02-04 13:50

Jeanett wrote:

> hey folkens
>

> er jeg den eneste som kan mærke at "tiden" er ved at være....?
> Solen skinner, fuglene synger - og Honda'en står bare og ser lækker
> ud!!

Så start den dog og kør!

> Så bliv da for hede hulen SOMMER!!!!

Solen skinner og vejene er tørre, det er sommer!

> Jeanett *med kriblen i fingrene*

Michael der har en helårs Kawa z650

Fra : dots

Dato : 11-02-04 14:11

"MFO" <mfro61@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så start den dog og kør!
> mvh
> Michael der har en helårs Kawa z650

Hehe..
Og en hilsen herfra, med 2 helårs mc-er

dots

Fra : anders majland

Dato : 11-02-04 14:32

> Solen skinner og vejene er tørre, det er sommer!

Og fulde af SALT - Jeg brugte en halv time igår på at rense hænglserne
i min klaphjelm der var groet helt til ....

Min 14 dage gamle udstødning er også allerede fuld af røde RUST pletter

Men hvad det vigtigste er at være på hjul

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : anders majland

Dato : 11-02-04 15:25

> Solen skinner og vejene er tørre, det er sommer!

Og fulde af SALT - Jeg brugte en halv time igår på at rense hængslerne
i min klaphjelm der var groet helt til ....

Min 14 dage gamle udstødning er også allerede fuld af røde RUST pletter

Men hvad det vigtigste er at være på hjul

Jeg skal nok have lavet 6000km service den kommende eller næste weekend.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-02-04 17:15

> Og fulde af SALT - Jeg brugte en halv time igår på at rense
> hængslerne i min klaphjelm der var groet helt til ....
>
> Jeg skal nok have lavet 6000km service den kommende eller næste
> weekend.

Hej Anders

Mit tilbud står stadig ved magt

--
Mojn Jens Bager Jensen
Mobil: 61335412

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-02-04 16:54

> Solen skinner og vejene er tørre, det er sommer!

Det er en sjov slags sommer, der har to mm is overalt på asfalten om
morgenen.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 12-02-04 09:32

> Det er en sjov slags sommer, der har to mm is overalt på asfalten om
> morgenen.
> --
> mvh. Jacob Larsen - GS500
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det er fordi vi ikke har sommer i Danmark..

Vi har 2 slags vintre, Den grønne vinter og den hvide vinter Fnis !!!

--
MVH
Procesteknolog

Fra : Spiff

Dato : 12-02-04 10:56

> Det er fordi vi ikke har sommer i Danmark..
>
> Vi har 2 slags vintre, Den grønne vinter og den hvide vinter Fnis !!!

Ha.... ja jeg har flere gange overvejet om det er spild af liv at ligge
underdrejet 4 - 5 månder om året + at den såkaldte sommer kan være noget af
en kort og lunken oplevelse på disse bredegrader.
Mit liv/interesser forgår udendørs så jeg tror sku jeg ender med at blive
klima-flygtning.
Nå men inden min vinterdeperation gå helt i selvsving må jeg lune mig ved
tanken om at livet snart starter igen.

MVH
Jesper
(MC fordi livet er for kort til kedlige kørtøjer og..
Sejlsport fordi det giver er ruche at battle om retten til vejen med en 2
tons sejlbåd mod 30 andre

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 12-02-04 11:55

Spiff griflede i news:402b4dce$0$29402$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
> (MC fordi livet er for kort til kedlige kørtøjer og..
> Sejlsport fordi det giver er ruche at battle om retten til vejen med
> en 2 tons sejlbåd mod 30 andre

Hehe... Du har bare en tyrk fjel... "Sejlsport fordi det giver er...."
Der skulle vel stå "et"?

--
Hygge...
Daniel

Fra : Spiff

Dato : 12-02-04 12:34

> Hehe... Du har bare en tyrk fjel... "Sejlsport fordi det giver er...."
> Der skulle vel stå "et"?

HVAD !!!??? så er der nogen er har flyttet mit "t"

Hvis der mangler nogle bogstaver i mine indlæg så er her nogen

eeeeeeeeeeee,rrrrrrrrrrrr,ddddddddddd,

Så kan I selv sætte dem ind

Jesper

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-02-04 13:40

> Ha.... ja jeg har flere gange overvejet om det er spild af liv at
> ligge underdrejet 4 - 5 månder om året + at den såkaldte sommer kan
> være noget af en kort og lunken oplevelse på disse bredegrader.

Jeg synes nu at sommeren var ret god sidste sommer. I juli+august var det
ret varmt, og vejret var stadig lunt og mildt helt hen i starten af oktober.
Men ja, der er da 4-5 måneder med ikke så godt vejr. Jeg tror bare det kan
få os til at værdsætte det gode vejr, når det endeligt er her.

> Nå men inden min vinterdeperation gå helt i selvsving må jeg lune mig
> ved tanken om at livet snart starter igen.

Jeg skal hente min MC i dag eller i morgen, og så begynder mit MC-liv så
småt at starte igen.
Sålænge det er plusgrader, så har jeg det fint med at køre. Jeg begynder at
være irriteret over at være begrænset til min trædecykel, som jeg har været
det i de sidste 2 måneder. Man kommer en del mere omkring på mc.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 12-02-04 17:31

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg synes nu at sommeren var ret god sidste sommer. I juli+august var det
> ret varmt, og vejret var stadig lunt og mildt helt hen i starten af
oktober.

Jup!
Og for at det ikke skal være løgn, så var den især tør!
Jeg var på to hjul på min arbejdsvej det meste af sommeren og jeg mindes kun
at have fået vand et par gange hhv. ud og hjem - Ligesom at de mandag
aftener jeg bruger med kun-race ungerne heller ikke harværet generet andet
end en enkelt aften eller to

--
Armand.

Fra : Spiff

Dato : 11-02-04 13:53

> Så bliv da for hede hulen SOMMER!!!!
>
> Jeanett *med kriblen i fingrene*

Enig ! Jeg er heldigvis igang med at monterer noget Scottoile grej på
banditten så jeg har en undskyldning for at side nede i kælderen fedte lidt
med det. Nogle gange så falder man lidt i staver og lader tankerne flyve ud
på en dejlig snoet sommervarm landevej

Livet starter 1. marts

Med venlig forårsfornemmelser
Jesper

Fra : Jeanett

Dato : 11-02-04 14:12

"Spiff" <xx@xxx.com> wrote in message

> [...]
lidt
> med det. Nogle gange så falder man lidt i staver og lader tankerne flyve

Ha ha - kæresten synes vist osse jeg er nede hos den lidt for meget - men
hva' - snart er jeg hos den hele tiden :)

Fra : Freddy Lang

Dato : 11-02-04 14:28

Jeanett wrote:
> hey folkens
>

> er jeg den eneste som kan mærke at "tiden" er ved at være....?

Nej.

> Solen skinner, fuglene synger - og Honda'en står bare og ser lækker
> ud!!

Hmm... det gør mig SV'er ikke... endnu!!

> Så bliv da for hede hulen SOMMER!!!!

JATAK!

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-02-04 15:43

"Jeanett" <J2H@post.com> wrote in message
> [...]
>

> er jeg den eneste som kan mærke at "tiden" er ved at være....?
> Solen skinner, fuglene synger - og Honda'en står bare og ser lækker ud!!

La' mig være! Jeg får tidligst indregistreret FJ'en i maj.. til gengæld er
jeg ret sikker på at undgå salt.

Men HOLD DA KÆFT hvor man glæder sig når man har undværet i 6 år

--
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-02-04 15:56

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message FJ'en i maj..
til gengæld er

> Men HOLD DA KÆFT hvor man glæder sig når man har undværet i 6 år

Høh høh... ja det er sgu længe at undvære......

Thore

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-02-04 15:35

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> wrote in message

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message FJ'en i maj..
> til gengæld er

> Høh høh... ja det er sgu længe at undvære......

Ja, hvis det så bare havde været sex..

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-02-04 15:54

"Jeanett" <J2H@post.com> wrote in message
> hey folkens

Årh... det bliver for fedt... jeg har fri det meste af marts, hele april,
næsten hele maj og i juni holder jeg ferie..... NØØØØJ hvor skal jeg køre
meget..

Thore

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 11-02-04 16:01

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> writes:

> "Jeanett" <J2H@post.com> wrote in message
> >
> Årh... det bliver for fedt... jeg har fri det meste af marts, hele
> april, næsten hele maj og i juni holder jeg ferie..... NØØØØJ hvor
> skal jeg køre meget..

Det er hårdt at være offentligt ansat hva'?

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-02-04 16:04

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> wrote in message
> "SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> writes:
>
> Det er hårdt
Ja, når man opsparer over fire måneders afspadsering på knap 11 måneder skal
der faktisk gåes til den

>at være offentligt ansat hva'?

Statsligt, om mand må bede, en er tjenestemand ...

Thore

Fra : m0rt3n

Dato : 11-02-04 20:35

> Statsligt, om mand må bede, en er tjenestemand ...
> Thore

En er da stadig offentlig ansat, selv om han er tjenestemand!
-m0rt3n zrx1100

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-02-04 22:25

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in message

> En er da stadig offentlig ansat, selv om han er tjenestemand!
> -m0rt3n zrx1100

ja ja, bevares det man da være .... men det er jeg nu ikke..

Thore

Fra : m0rt3n

Dato : 12-02-04 00:00

> ja ja, bevares det man da være .... men det er jeg nu ikke..
>
> Thore

Sagde du ikke at du var statsligt ansat? Så er du offentlig ansat! Som
samfundsfagslærer må jeg lige bede om, at vi får nogle begreber på plads
her...

Definitionen på "det offentlige": "Det offentlige er det som vedrører alle;
det som er åbenlyst, især anvendes begrebet om virksomhed der angår
offentlige aktiviteter, dvs. typisk statslige og kommunale
forvaltningsopgaver. Til forskel fra privat aktivitet, der bygger på
individets autonomi til at gøre hvad man vil inden for lovgivningens rammer,
bygger offentlig aktivitet i sit udgangspunkt på autoritative, kollektive
beslutninger, hvor kollektivet fastlægger det mulige handligsrum for
aktiviteterne."

I Det Danske Nationalleksikon, "Den Store Encyklopædi" står den offentlige
sektor defineret som "statslige og kommunale myndigheder, institutioner og
aktiviteter"

Hvis man læser nationaløkonomi vil man ofte se den model det viser
3-delingen mellem:
1. den private sektor
2. den offentlige sektor
3. udlandet.

Den offentlige sektor er så igen opdelt i tre.
1. den statlige sektor, den kommunale sektor og de sociale kasser
2. offentlige produktionsvirksomheder
3. offentlige finansielle institutioner

Hvis man skal skelne kan man sige, at jeg som lærer er kommunalt ansat, og
du er statsligt ansat, men vi er begge offentligt ansatte.

I rest my case.

m0rt3n er vinder på knock-out og er stadig undisputed champ i alt.

-m0rt3n zrx1100

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-02-04 00:03

> Sagde du ikke at du var statsligt ansat? Så er du offentlig ansat! Som
> samfundsfagslærer må jeg lige bede om, at vi får nogle begreber på
> plads her...

<...>

> I rest my case.
> m0rt3n er vinder på knock-out og er stadig undisputed champ i alt.

Undtagen at være on-topic.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : m0rt3n

Dato : 12-02-04 00:14

> Undtagen at være on-topic.
> signing off.. Martin Sørensen

DET ER IMOD REGLERNE!!!! DU KAN IKKE KOMME OG STILLE SPØRGSMÅLSTEGN VED MIN
SEJR!!!! AAAARGH!!!!
-m0rt3n zrx1100

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-02-04 19:14

> [...]
alle;
> det som er åbenlyst, især anvendes begrebet om virksomhed der angår

Deraf må man udlede at jeg ikke er offentligt ansat, da det absolut ikke
vedrører alle hvad forsvaret foretager sig. Ligesom vores forvaltning ikke
er omfattet af reglerne om offentlighed i forvaltningen!

Thore Jensen

Fra : Kenneth T

Dato : 11-02-04 16:06

> er jeg den eneste som kan mærke at "tiden" er ved at være....?

Nejda, det er næsten sommer, kun -0,1grad i dag..

> Solen skinner, fuglene synger - og Honda'en står bare og ser lækker ud!!

Hvordan kan en hOnda se lækker ud?

>Så bliv da for hede hulen SOMMER!!!!

Okay, det kan vi da være enig om.

-
MVH
Kenneth T
ZX12R

Fra : Peter Hansen

Dato : 12-02-04 01:05

> Hvordan kan en hOnda se lækker ud?

Og det kommer fra en som køre på en kæmpe grøn havelåge?

> Okay, det kan vi da være enig om.

// Peter H som også har en LÆKKER Honda

Fra : Kenneth T

Dato : 12-02-04 15:28

> Og det kommer fra en som køre på en kæmpe grøn havelåge?

Rettelse: Blå havelåge :)

-
MVH
Kenneth T

Fra : Peter Hansen

Dato : 12-02-04 16:39

> Rettelse: Blå havelåge :)

A-ha en wannbie Honda farver, jamen så bevares da selvhenter

Fra : Magne Vingsand

Dato : 11-02-04 16:22

Jeanett wrote:
> er jeg den eneste som kan mærke at "tiden" er ved at være....?
> Solen skinner, fuglene synger - og Honda'en står bare og ser lækker
> ud!!
> Så bliv da for hede hulen SOMMER!!!!

I morges var det minus 15 grader, knallsol, hardkjørt nysnø på veien og et
helt herlig mc-føre for oss med piggdekk. Sommeren må gjerne vente til mai
for min del, så kan den komme fort når den først kommer..!

--
Magne Ténéré/Endupamp

Fra : Michael Lykke

Dato : 12-02-04 23:50

"Magne Vingsand" <mving@broadpark.no> wrote in message news:<402a499f@news.broadpark.no>...

> I morges var det minus 15 grader, knallsol, hardkjørt nysnø på veien og et
> helt herlig mc-føre for oss med piggdekk. Sommeren må gjerne vente til mai
> for min del, så kan den komme fort når den først kommer..!

Ja, DT`eren blev også brugt her til morgen, men tungen skulle nu
holdes lige i munden .....Så længe man kun har en "knallert" at
køre på, betyder vejret heldigvis ikke så meget (selvom solskin
foretrækkes).

V.h.

Michael L.

DT175 som æder sig igennem alt slags vejr

Fra : Bjørn S

Dato : 12-02-04 13:47

Hej Jacob, hvad sker der for Flof, min foretrukne "newsreader" på arbejde ?
Den ser ikke ud til at være særlig opdatert efter den fik det nye
softwareopgradering.
Lige nu er seneste tråd fra i går, nogle ganger kommer en af dagens tråde
op ved en opdatering af siden, for senere igen at forsvinde.

--
/Bjørn - med abstinenser

Fra : Bjørn S

Dato : 12-02-04 13:52

Bjørn S wrote:

> Lige nu er seneste tråd fra i går, nogle ganger kommer en af dagens tråde
> op ved en opdatering af siden, for senere igen at forsvinde.

Nå, det hjalp åbenbart at robe op, så var der pludselig "hul" igen, og så
var der meningen at starte en ny tråd op, det lykkes dog ikke.

--
/Bjørn - nu kun med forårsabstinenser

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-02-04 15:21

bjosko@yahoo.com (Bjørn S) writes:

> Hej Jacob, hvad sker der for Flof, min foretrukne "newsreader" på arbejde ?

Øhhh - ikke noget - tror jeg. En anden gang, så send den slags som
privat mail i stedet, så er chancen for at jeg ser det hurtigt meget
større.

> Den ser ikke ud til at være særlig opdatert efter den fik det nye
> softwareopgradering.

Prøv at reloade siden. Det er muligt at det nye med frames gør at
browseren cacher siden anderledes. Anyone? Jeg ved ikke ret meget om
browsere - hjælp

> Lige nu er seneste tråd fra i går, nogle ganger kommer en af dagens
> tråde op ved en opdatering af siden, for senere igen at forsvinde.

Hmmm - mystisk. Newsserveren der ligger bagved har ingen problemer
(jeg bruger den også selv til at poste dette), så det må være
webdimmeren (som det ikke er mig der har skrevet) der driller.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-02-04 15:23

bjosko@yahoo.com (Bjørn S) writes:

> Nå, det hjalp åbenbart at robe op, så var der pludselig "hul" igen, og
> så var der meningen at starte en ny tråd op, det lykkes dog ikke.

Hvis du vil starte en ny tråd skal du vælge "skriv" øverst på
siden. Vil du svare på et indlæg, så skal du vælge "svar" oven over
den artikel der bliver vist.

Jeg ved godt at udseendet er ændret en smule, men samtidig er det også
blevet noget mere newsreader-agtigt, hvilket IMHO bør gøre brugen
noget rarere.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Bjørn S

Dato : 12-02-04 18:03

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
> Hvis du vil starte en ny tråd skal du vælge "skriv" øverst på
> siden. Vil du svare på et indlæg, så skal du vælge "svar" oven over
> den artikel der bliver vist.

Jup, jeg kunne bare ikke se den da, det kan jeg nu.
Forøvrig er den gal igen her hjemme, selv om jeg reloader, nyeste tråd på
den nu er Bimota, og den er jo ikke helt ny længere.....

- og ja, jeg reloadet som jeg var gal på arbejde, men der blev ved med at
komme skiftende gamle tråde op sem nyeste.

--
/Bjørn

Fra : M. Høy

Dato : 13-02-04 20:27

"Jeanett" <J2H@post.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> er jeg den eneste som kan mærke at "tiden" er ved at være....?
> Solen skinner, fuglene synger - og Honda'en står bare og ser lækker ud!!

Hej

Der bliver noget at se frem til, det er min første sæson på mc, selvom det
snart er 2 år siden jeg købte een, men sådan kan det jo gå *GG* Jeg håber og
satser på, at projektet med GT'en er færdigt, inden alt for mange måneder!
Vi ses snart derude, glæder mig

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)