Andet multimedie
bentjuul 3670
Stiblede linier
Fra : Jane :o)

Dato : 11-02-04 13:41

Hvordan laver jeg en stiblet linie i Photoshop?

Når jeg vælger en "linie", så har jeg kun en almindelig "type" - ikke
stiblede, prikkede m.m. at vælge imellem.

Mvh jane
www.janemark.dk

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-02-04 15:16

> Hvordan laver jeg en stiblet linie i Photoshop?

Du kan bruge brush-værktøjet og så sætte spacing-parameteren for din brug
til fx 300% - nu kan du tegne en prikket linie som du ville tegne en hvilken
som helst anden streg.

Du kan selvfølgelig også shift-klikke for at tegne (sammenhængende) rette
linier.

mvh
Kim Jensen