Lån fradragsberetiget
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 11-02-04 11:09

Hej

Kom lige til at tænke på flg.: På hvilke lån kan man trække renterne fra i
skat?

Tak!

Fra : David T. Metz

Dato : 11-02-04 12:03

Thomas Rasmussen wrote:
> Kom lige til at tænke på flg.: På hvilke lån kan man trække renterne
> fra i skat?

Alle.

David

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-02-04 23:14

On 2004-02-11, David T. Metz <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> wrote:

> Alle.

Ikke korrekt. De lån du har hos Told&Skat kan du ikke trække renterne
fra på.

Fra : David T. Metz

Dato : 12-02-04 09:28

Povl H. Pedersen wrote:

> Ikke korrekt. De lån du har hos Told&Skat kan du ikke trække renterne
> fra på.

Jo. Det man ikke kan fradrage er "procenttillæg".

David

Fra : Poul Christensen

Dato : 12-02-04 22:15

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> wrote in

> Jo. Det man ikke kan fradrage er "procenttillæg".

Forkert.Povl har ret. læs ligningslovens § 17 A.
Poul C
poulchr03@ofir .dk

Fra : David T. Metz

Dato : 13-02-04 09:02

Poul Christensen wrote:
> "David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> wrote in

> Forkert.Povl har ret. læs ligningslovens § 17 A.

Ok, jeg tænkte i "restskat" ikke alle mulige andre skyldsforhold til told-
eller skattemyndighederne.

David