Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Sparkle
Fra : Gert Peter Brigsted

Dato : 11-02-04 09:53

Hejsan!

Jeg står overfor at skulle købe et nyt grafikkort, og jeg kan ikke helt
beslutte mig for hvad det skal være. Det skal koste omkring 1500, og jeg har
kig på et kort fra producenten Sparkle hos ITbutikken. Men er der nogen der
har bedre forslag til grafikkort i den prisklasse, og nogle der eventuelt
har erfaringer med kort fra Sparkle?

På forhånd mange tak!

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-02-04 10:01

"Gert Peter Brigsted" <manisto@manisto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> har bedre forslag til grafikkort i den prisklasse, og nogle der eventuelt

Hvad er det for et kort fra Sparkle? Det vil være rart at vide, man siger jo
heller ikke at man har kig på en Ford uden at nævne modellen

Mvh
Benjamin

Fra : Gert Peter Brigsted

Dato : 11-02-04 11:00

> Hvad er det for et kort fra Sparkle? Det vil være rart at vide, man siger
jo
> heller ikke at man har kig på en Ford uden at nævne modellen

Nej, det er korrekt... =) Det er SPARKLE Platinum Series SP8836U-PT, og det
er med GeForce FX5700 Ultra.

Fra : Kaasing

Dato : 11-02-04 17:43

Club3D har et fx5900 til nogenlunde samme pris.

Fra : Brizz

Dato : 14-02-04 13:18

> Hvad er det for et kort fra Sparkle? Det vil være rart at vide, man siger
jo
> heller ikke at man har kig på en Ford uden at nævne modellen

Plejer man ikke også at kigge uden om Ford? Fejl Og Reperationer Dagligt

Mvh Brian