første tur på expressen
Fra : Morten Olsson

Dato : 23-04-01 18:07

Hej folkens,

så fik jeg smidt den gamle tilsodede potte på expressen, fyldt luft i
hjulene,
og kørt den første prøve-tur..... 25-30 km/t - 4 takter lige så meget som
den
2 takter...
I morgen bliver karb'en skildt ad og gennemgået - skal også lige have
tjekket
hvor nålen står...

Men bare vent - den skal nok komme til at rende stærkt når jeg engang bliver
færdig

Morten

--
"Have you taken your happy pill today? Happiness is mandatory."

Fra : RpR

Dato : 22-04-01 20:14

> [...]
>tjekket
>hvor nålen står...
>
>Men bare vent - den skal nok komme til at rende stærkt når jeg engang

Jeg støtter dig fuldt ud! =)
Har kigget lidt i den blå avis, men der er ikke mange i + de er alle lidt
smådyre :/

Hvis man leder lidt på nettet ser man faktisk at Expressen har lidt
kultstatus i f.eks USA =P

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Morten Olsson

Dato : 24-04-01 02:49

> [...]
> smådyre :/
>
> Hvis man leder lidt på nettet ser man faktisk at Expressen har lidt

kan ikke undre nogen - det er sgu da en af de mest behagelige knallerter
jeg nogensinde har sidet på - og så er den jo øøøøøøøøøhhhhhhhh "smuk"

Well - vi får se hvad der sker når jeg får en ny potte på - jeg har en
mistanke om at den gamle er totalt sodet til....

hygge

Morten