Sportsdrik
Fra : Stig Sørensen

Dato : 10-02-04 21:19

Hejsa.

Har I nogle gode opskrifter på hjemmelavet sportsdrik?
Det må jo meget gerne smage godt i hvertfald.

Tænker lidt i stil med, vand sukker og en smule salt i? Evt lidt citronsyre?

Jeg ved bare ikke hvor meget af hvad.

Mvh
Stig Sørenen

Fra : Zalza

Dato : 11-02-04 16:17

Var det ikke Rabatten på DR1 der lavede en drik af saftevand ?..

De blande saftevand (ukoncentreret) og vand - men mere vand, end man normalt
ville bruge... noget i den stil.. dvs. en tynd saftevand.

/Zalza
www.Yoo.dk

Fra : Nicolai

Dato : 11-02-04 19:42

"Stig Sørensen" <kontakt@dontdoitFJERN.dk> wrote in message

> [...]
> Det må jo meget gerne smage godt i hvertfald.
>
> Tænker lidt i stil med, vand sukker og en smule salt i? Evt lidt

Har du søgt på www.google.com? Der er nogle forskellige links til info, også
en som har opskriften på en sportsdrik. Så vidt jeg husker, må sukker
indholdet bare ikke overstige 20-25 procent, der omkring.

> Mvh
> Stig Sørenen

Nic