Ikon på exe-filen
Fra : Richard

Dato : 10-02-04 20:35

Jeg har fået et ikon på exe-filen i c++, men arbejder nu med VB.NET, og er
lidt på bar bund, jeg har et ikon på min Form, og den bliver også vist i
venstre hjørne når exe-filen eksekveres, men det kommer ikke på exefilen.
Den har bare sit standard firkantede ikon

Fra : Richard

Dato : 10-02-04 20:37

Jeg bruger Visio Studio.NET som program til at udvikle med

Fra : mhabio

Dato : 11-02-04 07:01

I VB6.0 under project --> properties --> Faneblad 'Make' kan man vælge Icon
for EXE filen.

Måske det kan lede dig på vej i VB.NET
Mikkel

Fra : Richard

Dato : 11-02-04 10:22

Hehe, fandt løsningen, man skulle markere projectet ude i højre side før man
kunne trykke på properties i menuen