Hvordan kan jeg konvertere windows mediapl~
Fra : Michael

Dato : 10-02-04 18:58

Hej Alle sammen

Jeg har lige købt en fabriksny Apple Ipod der også virker på windows
(XP Pro) som jeg anvender. Mit problem er at alle de musik filer som
jeg har optaget via windows mediaplayer "genkender" Itunes ikke ?

Hvordan kan jeg konvertere disse filer?

Håber på hurtig hjælp.....

mvh
Michael

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-02-04 19:00

On Tue, 10 Feb 2004 18:57:38 +0100, Michael wrote
(in article <28bc1a75.0402100957.12a2d3af@posting.google.com>):

> [...]
> (XP Pro) som jeg anvender. Mit problem er at alle de musik filer som
> jeg har optaget via windows mediaplayer "genkender" Itunes ikke ?

Nej, den kan heldigvis ikke afspille det #¤"% format.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Karl Antz

Dato : 10-02-04 19:10

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> Nej, den kan heldigvis ikke afspille det #¤"% format.

såså, små slag - staklen blir jo helt forskrækket

Umiddelbart kan jeg heller ikke hjælpe - men Michael, har du mulighed at
forvandle filerne til mp3? Det format kan itunes ig ipd nemlig sagtens
klare.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Lind

Dato : 10-02-04 18:42

David Blangstrup <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> On Tue, 10 Feb 2004 18:57:38 +0100, Michael wrote
> (in article <28bc1a75.0402100957.12a2d3af@posting.google.com>):

> Nej, den kan heldigvis ikke afspille det #¤"% format.

Hej Michael.......

Du er desværre nødt til at få dine musikfiler optaget om igen - og denne
gang i et åbent format........

Surt show, når din styresystemsudbyder ikke tilbyder dig de andre
muligheder.

Med venlig hilsen
Morten

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 10-02-04 19:12

Tag et kig på http://www.wma-mp3.com/

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Jacob Toxwenius

Dato : 11-02-04 17:25

mcm@mail.dk (Michael) wrote:

> [...]
> (XP Pro) som jeg anvender. Mit problem er at alle de musik filer som
> jeg har optaget via windows mediaplayer "genkender" Itunes ikke ?

Du kunne prøve Audio Hijack:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/16382
og pro-versionen:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18611
Audio Hijack efterlader en aiff fil. ...iTunes kan konvertere aiff til
mp3, efter det er det bare om at overføre mp3'en til din XP baserede
iPod, så er du klar til rock'n'roll :D

.....Eller LineIn:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18987
....Jeg har aldrig prøvet LineIn, men det ser da spændende ud.

Mvh
Jacob

--
Symaptiserende!?