Brian-terninger
Fra : Soren Kuula

Dato : 10-02-04 17:45

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor ideen til plysterninger i bakspejlet stammer /
stammede fra ?

En kultfilm ? En bevægelse ? Noget andet ?

Eller, for så vidt, 70ernes rævehale på antennen, hvem i alverden fandt
på det ?

MVH
Søren
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Davidsen

Dato : 10-02-04 19:38

"Soren Kuula" <dongfangspam@bitplanet.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En kultfilm ? En bevægelse ? Noget andet ?
>
> Eller, for så vidt, 70ernes rævehale på antennen, hvem i alverden fandt

Aner det ikke, men hvis du vil lede efter svaret kaldes 'fænomenet' "fuzzy
dice" eller "furry dice" på udenbysk.

Citat fra en gl. tråd på Google:

"With all the problems in the world, is it really important to discuss the
origins of fluffy dice?? (just kidding)"

Mvh
Davidsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 19:58

> Eller, for så vidt, 70ernes rævehale på antennen, hvem i alverden fandt
> på det ?

Jeg mener helt bestemt at det stammer fra de såkaldte ræveløb.
"Ræven" havde en rævehale i antennen, så kørte han rundt med en lille
radiosender til 27MHz.
Derefter kunne alle "rævejægerne" med en walkie-talkie pejle sig ind på
"ræven", hardcore rævejægere havde monteret en pejleantenne på sidespejlet
som han så kunne dreje rundt samtidig med at han aflæste signalstyrken,
derved kunne han hurtigt finde retningen til "ræven".

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Morten Trab

Dato : 11-02-04 10:10

"Soren Kuula" <dongfangspam@bitplanet.net> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvor ideen til plysterninger i bakspejlet stammer /
> stammede fra ?

Ved ikke lige hvor den stammer fra, men idag går de under betegnelsen
trucker-nosser :D

--

Mvh,/Best regards,
Morten Trab

Ved direkte mail, fjern da REMOVE fra adressen.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-02-04 15:49

On Wed, 11 Feb 2004 10:09:58 +0100, "Morten Trab"
<mortenREMOVE@trab.dk> wrote:

>"Soren Kuula" <dongfangspam@bitplanet.net> skrev i en meddelelse

>Ved ikke lige hvor den stammer fra, men idag går de under betegnelsen
>trucker-nosser :D

>--

Og det er jo fuldstændigt misvisende, for sådan ser de altså slet ikke
ud.................................truckernosserne altså. *LOL*

Har lige kigget.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Verner Johnsen

Dato : 11-02-04 17:51

On Wed, 11 Feb 2004 15:49:24 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Og det er jo fuldstændigt misvisende, for sådan ser de altså slet ikke
>ud.................................truckernosserne altså. *LOL*

> [...]

Og her kan I andre også se, hvad det er, Folmer har kigget på

<http://www.yournutz.com/images/P1010090.jpg>

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Fam. Olsen

Dato : 11-02-04 22:10

> Og det er jo fuldstændigt misvisende, for sådan ser de altså slet ikke
> ud.................................truckernosserne altså. *LOL*

> [...]

Så kan du altså ikke slå et par seksere??? LOL

MVH Niels