Prøve at køre cross...
Fra : Dak

Dato : 10-02-04 16:11

Hvor kan man gøre det henne? tænker på noget lignende ligesom gokart, altså
hvor man kan leje en maskine for et par timer og så køre på en bane til
overkommelige priser. findes det i kbh området? evt. link til en hjemmeside
eller lign. fortrækkes...

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Carsten Jensen

Dato : 10-02-04 17:24

det tror jeg ikke du kan nogen steder. Der er meget vedligeholdelse ved en
crosser og det tror jeg ikke der er nogle klubber der har tid og penge til.
Hvis du vil prøve trial i stedet så kom til Fyn. Vi har en vi låner ud.

Carsten
FMS

Fra : Magne Vingsand

Dato : 10-02-04 17:27

Carsten Jensen wrote:
> [...]
> ved en crosser og det tror jeg ikke der er nogle klubber der har tid
> og penge til. Hvis du vil prøve trial i stedet så kom til Fyn. Vi har

Trial fikser vi i Trondheim også, har 50, 80, 250 og 280cc - men blir et
stykke å dra da..
Fikk leie motocrosser på et aktivitetssenter midt i Danmark for noen år
siden, ikke så langt unna en dyrepark. De hadde både med 2 og 4 hjul, pluss
mange aktiviteter for barna. Moro! Kjørte til pengeboka var tom

--
Magne Ténéré/Endupamp

Fra : Soren Lindholt

Dato : 10-02-04 17:46

"Magne Vingsand" <mving@broadpark.no> skrev i en meddelelse

> [...]
pluss
> mange aktiviteter for barna. Moro! Kjørte til pengeboka var tom

Har nok være Action Park ved Tørring, kørt af tidligere cross og stunt kører
Erik W Pedersen...

Og jeg er enig i at det bliver svært at finde et sted at prøve, der er også
forsikrings/licens spørgsmålet. Men nogen gange er der motorsportsdag på
nogen baner hvor man kan prøve

Søren

Fra : Magne Vingsand

Dato : 10-02-04 18:11

Soren Lindholt wrote:
> "Magne Vingsand"
> Har nok være Action Park ved Tørring, kørt af tidligere cross og
> stunt kører Erik W Pedersen...

Stemmer sikkert, det het Action Park. Eksisterer den fortsatt eller er
motorlovene blitt for strenge (lisenser etc)?

--
Magne Ténéré/Endupamp

Fra : Leonard

Dato : 10-02-04 18:22

"Magne Vingsand" <mving@broadpark.no> wrote:

>Stemmer sikkert, det het Action Park. Eksisterer den fortsatt eller er
>motorlovene blitt for strenge (lisenser etc)?

nej, det gik vist konkurs et par gange.
Der er stadig noget på stedet hvor man kan arrangere noget
firmakonkurrence ala "Tvekampen", tror jeg nok jeg så sidst jeg kørte
forbi.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Grunnet

Dato : 10-02-04 18:24

I en nyhedsmeddelelse skrev Magne Vingsand:

> Stemmer sikkert, det het Action Park. Eksisterer den fortsatt eller er
> motorlovene blitt for strenge (lisenser etc)?

Det eksisterer stadig, dog med nyt navn og nyt koncept.
http://www.playland.dk/

--
Steen
Honda GL500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere men intet om MC)

---

Fra : Magne Vingsand

Dato : 10-02-04 18:45

Grunnet wrote:
> Det eksisterer stadig, dog med nyt navn og nyt koncept.
> http://www.playland.dk/

Herlig! Liker slike parker hvor en får testet seg selv aldri så lite, og
fortsatt har de tilbud også for de yngre slik at far får leke seg en god
stund.. Kan bare anbefale et besøk for den som liker å bruke kroppen!
http://www.playland.dk/dansk_playland.asp

--
Magne Ténéré/Endupamp

Fra : HpeA

Dato : 10-02-04 18:49

Hejsa´

"Carsten Jensen" skrev i en meddelelse
> Hvis du vil prøve trial i stedet så kom til Fyn. Vi har en vi låner ud.
>
> Carsten
> FMS

Hov, jeg ville da gerne bede om lidt mere info. Kunne jo være jeg trillede
over ø´en i løbet af året. Bare at se lidt moto-trial "live"ville da være en
kanon ting . evt. prøve en tur, så kan andre jo få rørt lattermusklen
.

Hilsen

HP < Hygge-trial´r på pedalkraft>

Fra : Soren Lindholt

Dato : 10-02-04 23:45

"HpeA" <hpea@NOWAYfarmands.dk> skrev i en meddelelse news:4029199b$0$23876
> [...]
en
> kanon ting . evt. prøve en tur, så kan andre jo få rørt lattermusklen

Jeg kan bekræfte at trialfolket er det flinkeste og med imødekommende
motorfolk jeg har mødt, de hygger sig stort, har en fin dag til konkurrencer
i dejlig natur, (UDEN at behøve larme vildt og voldsomt). Og så kan de
nemlig godt finde på at låne en maskine ud, der er også langt mindre risiko
ved det en at låne en cross motorcykel ud, det bliver let meget dyrt, også
selvom låneren ikke gør noget galt... hvis nu den er lige ved at springe i
luften ,og så gør det når låneren låner den...

mvh Søren

Fra : Magne Vingsand

Dato : 11-02-04 16:26

Soren Lindholt wrote:
> [...]
> konkurrencer i dejlig natur, (UDEN at behøve larme vildt og
> voldsomt). Og så kan de nemlig godt finde på at låne en maskine ud,

Enig, slik er trialgjengen i Norge også. Så velkommen til litt moro!

--
Magne Ténéré/Endupamp

Fra : Grunnet

Dato : 10-02-04 17:48

I en nyhedsmeddelelse skrev Dak:
> [...]
> bane til overkommelige priser. findes det i kbh området? evt. link
> til en hjemmeside eller lign. fortrækkes...

Lidt Google-søgning gav dette link:
http://www.amck.subnet.dk/prove_korsel.htm