Andet multimedie
bentjuul 3670
ID print funktion
Fra : Mikkel

Dato : 10-02-04 16:14

Hej alle.
Endnu en gang må jeg bede om lidt hjælp til det fuldstændigt tåbelige
program jeg har købt. Ufatteligt at man ikke kan lave noget der er mere
intutivt. Når jeg vil printe side 8 (altså det fysisk 8. stykke papir i mit
dok.) så får jeg at vide at "One or more of the pages specified are not
valid page names".
De første 6 fysiske sider i dok. er uden sidenumre, resten er med automatisk
sidenummerering. Det har sikkert noget med sections indeling at gøre ??.
Man skal vel selv skrive et eller andet ?? for at få lov til at printe den
rigtige side ???
Jeg har lagt et screenshot af min printer dialog box samt page menu boxen, i
dk.binaer.

På forhånd tak.

Mikkel

Fra : Villy Erichsen

Dato : 10-02-04 17:31

In article <oy6Wb.87397$jf4.5538964@news000.worldonline.dk>, Mikkel
<mlausten(REMOVE)@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> rigtige side ???
> Jeg har lagt et screenshot af min printer dialog box samt page menu boxen, i

Prøv at gøre side 8-9 aktiv - i stedet for side 6 som på dit screenshot

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Mikkel

Dato : 10-02-04 17:46

Villy Erichsen wrote:

> Prøv at gøre side 8-9 aktiv - i stedet for side 6 som på dit
> screenshot
Du mener altså at man skal "stå" på den side man vil printe ???

Mikkel

Fra : Mikkel

Dato : 10-02-04 18:05

Villy Erichsen wrote:

> Prøv at gøre side 8-9 aktiv - i stedet for side 6 som på dit
> screenshot

Hej Villy

Gør ingen forskel.
Men jeg har fundet ud af at det duer hvis man markerer range og skriver
Sec1:68, vælger lige sider, så får man siden med sidenummer 68 printet ud.
Sec0:1-6 må vel så være de første 6 unummererede sider ??

Hvis man derimod markere range og skriver Sec1:68-100, vælger lige sider ,
så kommer fejlmeddelelsen igen
Så lige nu sidder jeg og printer een side ad gangen, hu hej hvor det går

Er der virkelig ingen her i gruppen der kan gennemskue hvad der er galt ??

Hilsen Mikkel

Fra : Mikkel

Dato : 10-02-04 18:10

Mikkel wrote:
Jeg har smidt 2 yderligere screenshots af print menu'erne.

ID Print1 der viser hvordan man godt kan printe side 68.
ID Print2 der viser hvordan man ikke kan få lov til at printe side 68-120.

Jeg fatter intet.

Mikkel

Fra : Mikkel

Dato : 18-02-04 15:23

Mikkel wrote:

> [...]
> går
> Er der virkelig ingen her i gruppen der kan gennemskue hvad der er

Skulle der være nogen der stadig er interesserede i løsningen er det at
skrive Sec1:68-Sec1:100.
Ikke ligefrem bruger venligt - men det er vel egentligt logisk nok.

Mikkel