Test
Fra : Jakob Stocholm

Dato : 10-02-04 12:53

Test.

--
Jakob Stocholm

Svar kun til gruppen og ikke til mig privat.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-02-04 12:55

Hvad tror du at dk.test er til for?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 10-02-04 13:54

"Jakob Stocholm" <spamjs@stocholm.invalid> wrote in news:c0agmo$qsv$1
@sunsite.dk:

> Test.

Hvis du har generelle spørgsmål om brugen af de danske nyhedsgrupper som ny
bruger, så bør du spørge i dk.velkommen, eller alternativt spørge en
computerkyndig i familien :)

Jeg sætter FUT til dk.velkommen, dvs svar på dette indlæg vil lande i dén
gruppe og kan ikke ses her.

FUT: dk.velkommen

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Gerner

Dato : 10-02-04 14:36

On Tue, 10 Feb 2004 12:53:33 +0000 (UTC), Jesper Stocholm <j@stocholm.invalid>
wrote in dk.videnskab.jura:

> [...]
>computerkyndig i familien :)
>
>Jeg sætter FUT til dk.velkommen, dvs svar på dette indlæg vil lande i dén

Nybegynder, følg dit eget råd.

>FUT: dk.velkommen
ha ha ha ha, futtegøj.

--
Gerner
748WU/3481hrs

Fra : Jan Andreasen

Dato : 10-02-04 22:21

Nå, så idioten skulle også lige teste i denne gruppe?! Gjorde det også i
dk.forbruger

Fra : Jakob Stocholm

Dato : 11-02-04 12:32

> Test.
>
> --
> Jakob Stocholm
>
> Svar kun til gruppen og ikke til mig privat.

Til alle.

Jeg har ligesom forstået budskabet, og er heldigvis af den støbning, at jeg
lærer af mine fejl. (nogle vil nok tænke nu, "har han?? -eller ævler han
bare!"

Det sker ikke igen, beklager!

Jakob