Outlook 2003 pst-fil til Outlook XP ???
Fra : John Doe

Dato : 10-02-04 12:05

Hejsa
Jeg tog en pst-kopi af mine mails på min arbejdsPC, som har Outlook 2003.
Nu ville jeg importere filen på min privat PC, som "kun" har Outlook XP.
Men så modtager jeg en fejlmeddelelse, der siger at filen ikke kan
importeres !!!!

{{{{{{{{{{{{ H J Æ L P }}}}}}}}}}}
Please
/Christoffer

Fra : Bytofair

Dato : 10-02-04 20:14

Det kan du godt glemme.
Begrundelsen - årsagen er følgende:

Outlook 2003 bruger unicode som .pst format

Outlook XP eller ældre bruger ansi format til .pst

Forskel er at unicode kan går over 2 gb i fil størelse imens ansi maks kan
gå op til 2gb.

Du kan også læse lidt her:
http://www.microsoft.com/office/ork/2003/three/ch7/OutB06.htm
Og du kan læse endnu mere her:
http://www.slipstick.com/outlook/ol2003.htm

Det var ikke meget jeg kunne hjælpe - men du kan ikke køre outlook 2k3 bagud
omvendt kan du godt tage en ældre version f.eks. Outlook XP som ansi og
anvende i Outlook 2K3 men er så begrænset af 2 gb.
Det nye format unicode giver mulighed for en fil størelse på op til 2TB hvis
jeg husker rigtig.

og anvende af gammel